На ілюстрації зображено
"Виграв чи програв, а грошики дай! ... Живи - не тужи! Все одно що лікар: чи вилічив, чи залічив - плати!" - ця репліка належить
Хто назвав Мартина Борулю "бидлом", а його сина — "телям"
Події І дії твору "Мартин Боруля" відбуваються
Кому Мартин Боруля говорить "дорогою не балакай до мене, бо я тебе, капловуха собако, чисто всього обпатраю!"
Слова " А про Миколу й не думай! Та я скоріше тебе з дому вижену, ніж віддам за мужика!..." належать
Хто з персонажів жодного разу не з'являється на сцені
"Столоначальником буду, а потім, може, й секретарем, чин дадуть, женюся на багатій..." - таким бачить своє майбутнє
Про кого говорить Мартин Боруля Омелькові: "Роби, що велять! Візьми рядно велике квітчасте та гарненько закрий сіно, щоб панич у реп'яхи не вбрався."
"Діло" Мартина Борулів перебувало в герольдії ( про встановлення дворянства)
Мартин Боруля відправляє до Сидоровички розпитати "гарненько про всі звичаї і порядки дворянські"
Що, окрім коней, украли в Омелька в місті
"Бог дасть, дочку пристрою, тоді заживу настоящим ___________ : собак розведу, буду на охоту їздить, у карти грать,"- на місці пропуску має бути слово
"Жили ж ми перше без дворянства, і всі були щасливі!.. Нащо ж дворянство нам здалося, коли воно горе приносе?" - так каже про дворянство
На якому музичному інструменті грав Націєвський
Кому належить репліка "вдень наробишся, а ввечері разом з соловейком щебечеш по садках"
Націєвський утік, бо
«Поки був чоловіком – і не вередував, а паном зробили – чорт тепер на нього й потрапе», - так говорить про Мартина Борулю
Мартину Борулі відмовили у дворянстві, бо
Репліка Мартина Борулі "не треба, згоріло! Все згоріло, і мов стара моя душа на тім огні згоріла!.. Чую, як мені легко робиться, наче нова душа сюди ввійшла, а стара, дворянська, попелом стала. Візьми, Омельку, попіл і розвій по вітру!.." є
Просить благословити дітей до шлюбу
Події у творі "Мартин Боруля" Івана Карпенка-Карого розгортаются у такій послідовності:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома