Ця розповідь "від [часів] старого .........до нинішнього ....., який укріпив ум силою своєю... навів свої хоробрі полки на землю ..... за землю Руськую".Правильним заповненням пропусків є
Повість розкаже про надії, пов'язані з невдалим походом КОЛИ ?
У поході взяли участь Новгород—сіверський князь Ігор Святославич, його брат Всеволод, ...????..... та племінник Святослав Ольгович
"списа переломити кінець поля Половецького", "напитися води шоломом з Дону" - кому належать слова?
"Один брат у мене...Обидва ми Святославичі! Сідлай, брате, свої бистрії коні, а мої вже готові, осідлані під Курськом, попереду. А мої ті куряни — воїни вправні: під трубами сповиті, підшоломами злеліяні, кінцем списа згодовані, путі їм відомі, яруги їм знайомі, луки у них напружені, сайдаки отворені, шаблі вигострені; самі скачуть, як ті сірі вовки в полі, шукаючи собі честі, а князю — слави".- кому належать ці слова?
Хто зарікся:"Лучче ж убитим бути, аніж полоненим бути."
Як закінчилася перша битва з половцями?
"Куди тур поскочив, своїм золотим шоломом посвічуючи, там і лежать погані голови половецькії. Поскіпані шаблями гартованими шоломи оварськії тобою, яр—туре ...."ХТО?
Даждьбог — бог (ЧОГО ?) давніх слов'ян; під Даждьбожим внуком розуміється руський народ.
ХТО ЦЕ: Рік тому , двоюрідний брат Ігоря, зупинив половців, Кобяка взяв у полон.
ЩО ЦЕ?Неначе вдягали його у чорне вбрання на тисовому ліжку, наливали синє вино, з горем змішане, сипали з порожніх сайдаків половецьких великі перли на лоно...
"О мої сини, Ігоре і Всеволоде! Рано ви почали Половецькую землю мечами разити, а собі слави шукати. ... Ваші хоробрі серця в жорстокім харалузі сковані, а в одвазі загартовані. Що ж натворили ви моїй срібній сідині? "
Яке передбачення мав Новгоро-Сіверський князь Ігор перед походом?
На Дунаї чути голос ......? кого?, дружини князя Ігоря. Вона плаче— причитає не тільки за своїм чоловіком, але і за всіма воїнами, звертаючись з проханням про допомогу до Дніпра,—Словутича, до вітру, до сонця.
Хто допоміг Ігорю утекти з полону?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома