Тест оцінки знань з ОК "Загальна психологія"

Додано: 19 жовтня 2023
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Дайте визначення поняттю «Психічне відображення» - це:

варіанти відповідей

це об’єктивне уявлення про світ;

це суб’єктивне уявлення про світ;

обидва варіанти вірні.

Запитання 2

Дайте визначення поняттю «Психіка»- це:

варіанти відповідей

функція головного мозку, його здатність відображати об'єктивну дійсність та реагувати на зовнішні подразники з метою адаптації, регуляції поведінки, втілення біологічної мети існування живого;

складні утворення, в яких беруть участь різні психофізіологічні функції та різні сторони свідомості;

більш-менш стійкі індивідуальні психологічні особливості, що проявляються у поведінці та визначають людину як особистість, відмінну від інших людей.

Запитання 3

Як на Вашу думку, хто з вчених розробляв «Культурно-історичну теорію розвитку психіки і розвитку особистості»:

варіанти відповідей

С.Л.Рубніштейн;

З.Фрейд;

Л.С. Виготський.

Запитання 4

Дайте точне визначення поняттю «свідомість»:

варіанти відповідей

означає найвищий рівень відображення об’єктивної дійсності, що притаманне лише людині як соціальній істоті;

означає середній рівень відображення об’єктивної дійсності, що притаманне всім живим істотам;

функція мозку.

Запитання 5

Як на Вашу думку, які функції свідомості є:

варіанти відповідей

пізнавальна, комунікативна, творча, рефлексивна, емоційна;

пізнавальна, регулятивна, комунікативна, творча, рефлексивна, емоційна;

пізнавальна, регулятивна, комунікативна, творча, рефлексивна, прогностична.

Запитання 6

Розкрийте значення прогностичної функції свідомості:

варіанти відповідей

полягає в пізнанні людиною самої себе як суб'єкта психічної діяльності;

полягає в побудові образів майбутнього, плануванні подальшого життя;

полягає в контролі поведінкових та емоційних проявів.

Запитання 7

Розкрийте значення регулятивної функції свідомості:

варіанти відповідей

полягає в побудові образів майбутнього, плануванні подальшого життя;

полягає в пізнанні людиною самої себе як суб'єкта психічної діяльності;

полягає в контролі поведінкових та емоційних проявів.

Запитання 8

Розкрийте значення рефлексивної функції свідомості:

варіанти відповідей

полягає в побудові образів майбутнього, плануванні подальшого життя;

полягає в пізнанні людиною самої себе як суб'єкта психічної діяльності;

полягає в контролі поведінкових та емоційних проявів.

Запитання 9

Як на Вашу думку, які компоненти входять до структури свідомості:

варіанти відповідей

рефлексія, знання, емоції, ставлення;

знання, ставлення, самосвідомість, цілеспрямованість діяльності

знання, рефлексія, самосвідомість, емоції.

Запитання 10

В чому виражається поняття «самосвідомість» в структурі свідомості:

варіанти відповідей

в образі індивідуального “Я”, самооцінці та рівні домагань;

виражається в емоціях та почуттях – так званій афективній сфері психіки;

спроможність людини до постановки та досягнення мети, навіть при подоланні перешкод.

Запитання 11

В чому виражається поняття «ставлення» в структурі свідомості:

варіанти відповідей

в образі індивідуального “Я”, самооцінці та рівні домагань;

виражається в емоціях та почуттях – так званій афективній сфері психіки;

спроможність людини до постановки та досягнення мети, навіть при подоланні перешкод.

Запитання 12

В чому виражається поняття «ставлення» в структурі свідомості:

варіанти відповідей

в образі індивідуального “Я”, самооцінці та рівні домагань;

виражається в емоціях та почуттях – так званій афективній сфері психіки;

спроможність людини до постановки та досягнення мети, навіть при подоланні перешкод.

Запитання 13

Як на Вашу думку, в чому полягає головна функція самосвідомості?

варіанти відповідей

зробити доступними для людини мотиви і результати його вчинків і дати можливість зрозуміти, який він є насправді, оцінити себе; 

якщо оцінка виявиться незадовільною, то людина може або зайнятися самовдосконаленням, або, включивши захисні механізми, витіснити ці неприємні відомості, уникаючи травмуючого впливу внутрішнього конфлікту;

всі відповіді вірні.

Запитання 14

Розкрийте поняття «діяльність людини» - це:

варіанти відповідей

це свідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети;

це несвідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети;

одна з основних характеристик особистості, яка полягає в здатності виступати збудником змін у взаєминах з навколишнім світом (на відміну від реактивності, коли джерелом виступає зовнішній стимул).

Запитання 15

Розкрийте поняття «потреба» - це:

варіанти відповідей

основна рушійна сила розвитку людини, яка збуджує потяг;

одна з основних характеристик особистості, яка полягає в здатності виступати збудником змін у взаєминах з навколишнім світом;

це свідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети.

Запитання 16

Хто на Вашу думку, з вчених запропонував піраміду потреб:

варіанти відповідей

Абрахам Маслоу;

Лев Вигостський;

Карл Юнг.

Запитання 17

Скільки «щаблів» потреб на Вашу думку, відображено в піраміді потреб Абрахама Маслоу?

варіанти відповідей

5;

4;

3.

Запитання 18

Як називається найнижчий рівеньпотреб в піраміді Абрахама Маслоу?


варіанти відповідей

потреба в безпеці;

фізіологічні потреби;

повага.

Запитання 19

Розкрийте поняття «мотив» - це:

варіанти відповідей

свідома активність, яка виявляється в системі доцільних дій, спрямованих на досягнення поставленої мети;

людська діяльність, яка породжуються суспільним життям, умовами, у яких вона живе, і залежать від ролей, які виконує людина, суспільних доручень, від її розвитку та індивідуальних особливостей.

внутрішня рушійна сила, яка спонукає людину до діяльності;

Запитання 20

Як називається найвищий рівень потреб в піраміді Абрахама Маслоу?

варіанти відповідей

потреба в безпеці;

самоактуалізація;

повага.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест