тест-узагальнення Scratch 6 клас

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 2063 рази
18 запитань
Запитання 1

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 2

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 3

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

10

15

5

Запитання 4

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 5

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

5

15

50

Запитання 6

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч

варіанти відповідей
Запитання 7

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку

Запитання 8

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 9

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 10

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

30

20

15

8

Запитання 11

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 12

У Scratch виконавців називають

варіанти відповідей

спрайтами

алгоритмами

образами

костюмами

Запитання 13

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 14

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

редагування

форматування

створення

видалення

збереження

Запитання 15

  Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Призупинення програми на 1 с

Зупиняє програму

Змінює тло сцени

Запускає програму

Запитання 16

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 17

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 18

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?


варіанти відповідей

4

16

10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест