Тест з інформатики для учнів 10 класу на тему: "Тривимірна графіка. Створення простих тривимірних об'єктів."

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 580 разів
8 запитань
Запитання 1

Тривимірна графіка це... ?

варіанти відповідей

 створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній

побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів (як програмних, так і апаратних), призначених для зображення об'ємних об'єктів

Тривимірне зображення на площині

Запитання 2

Чим відрізняється тривимірне зображення на площині від двовимірного?

варіанти відповідей

побудовою проекції відповідно до обраної фізичної моделі

створенням тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній

Виведенням отриманого зображення на пристрій виведення — дисплей або принтер.

тим, що включає побудову геометричної проекції тривимірної моделі(сцени) на площину (наприклад, екран комп'ютера) за допомогою спеціалізованих програм. При цьому модель може як відповідати об'єктам з реального світу (автомобілі, будівлі, ураган, астероїд), так і бути повністю абстрактною (проекція чотиривимірного фрактала).

Запитання 3

Рендеринг — це... ?

варіанти відповідей

це процес отримання зображення за моделлю з допомогою комп'ютерної програми

це один з найважливіших розділів в комп'ютерній графіці, і на практиці він найтіснішим чином пов'язаний з іншими

це створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній

це відтворення виду, форми і кольору предмета світловими променями, що пройшли оптичну систему з центрованих сферичних поверхонь, які мають одну загальну оптичну вісь.

Запитання 4

Моделювання — це ...?

варіанти відповідей

відтворення чи відображення об'єкту, задуму (конструкцій), опису чи розрахунків, що відображає, імітує, відтворює принципи внутрішньої організації або функціонування, певні властивості, ознаки та характеристики об'єкта дослідження чи відтворення (оригіналу).

метод дослідження об'єктів пізнання (явищ, пристроїв, процесів), що ґрунтується на заміні конкретного об'єкта досліджень (оригіналу) іншим, подібним до нього (моделлю).

зображення просторових об'єктів на площині або якій-небудь іншій поверхні.

відтворення виду, форми і кольору предмета світловими променями, що пройшли оптичну систему з центрованих сферичних поверхонь, які мають одну загальну оптичну вісь.


Запитання 5

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе кілька категорій об'єктів:

варіанти відповідей

Описи об'єктів і розміщення їх на сцені за допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог створення зображення.

Геометрія (побудована за допомогою різних технік модель, наприклад будівля)

Віртуальні камери (вибір точки та кута побудови проекції)

Виведення отриманого зображення на пристрій виведення — дисплей або принтер

Матеріали (інформація про візуальні властивості моделі, наприклад колір стін і відбиває / заломлююча здатність вікон)

Додаткові ефекти (об'єкти, що імітують атмосферні явища: світло у тумані, хмари, полум'я)

Запитання 6

Навігація це...

варіанти відповідей

галузь знань про керування транспортним засобом для спрямування його до цілі. Використовується на воді, на землі, в повітрі, а також останнім часом і в космосі.

прикладна наука про точне, безпечному водінні в повітрі літальних апаратів; на ранніх етапах розвитку іменувалася «аеронавігація» (дисципліна, яка вчить, як можна визначити напрямок польоту аероплана або дирижабля, не користуючись картою)

процес керування деяким об'єктом (в тому числі інформаційним), який має властиві йому методи пересування в певному просторі

процес спрямовування користувача по логічно зв'язаним даним

Запитання 7

Як можна створити дублікати?

варіанти відповідей

за допомогою F5

за допомогою перетягування

за допомогою клавіші пропуск

за допомогою панелі «Шари»

Запитання 8

Сплайн - це...

варіанти відповідей

математично розрахована крива або поверхня, яка плавно з'єднує окремі точки

це один з найважливіших розділів в комп'ютерній графіці, і на практиці він найтіснішим чином пов'язаний з іншими

зображення просторових об'єктів на площині або якій-небудь іншій поверхні

процес спрямовування користувача по логічно зв'язаним даним

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест