1.Яке з наведених понять є основним у формуванні уявлень про кількість у дошкільників?
2. Якою з наступних методик є найбільш ефективною для навчання дітей підрахунку?
- D) Музичний підрахунок
3. На якому віковому етапі діти починають розуміти поняття «більше» і «менше»?
4.Який метод найефективніший для підрахунку предметів у дітей дошкільного віку? -
5.Яка практична діяльність сприяє розвитку кількісних уявлень у дітей?
6.Яка з наведених ігор покращує навички підрахунку?
7.Яка з наведених ігор може допомогти дітям розвинути вміння зрівнювати кількості?
8.Яка із зазначених діяльностей найкраще підходить для розвитку кількісних уявлень?
9.Діти починають засвоювати числові поняття через _________
10.Що таке «клас» у формуванні кількісних уявлень дітям?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома