Тест з теми «Формування знань у дітей про кількість»

Додано: 5 листопада
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

1.Яке з наведених понять є основним у формуванні уявлень про кількість у дошкільників?

  



варіанти відповідей

- A) Простір

  - B) Число

  - C) Форма

  - D) Колір

Запитання 2

2. Якою з наступних методик є найбільш ефективною для навчання дітей підрахунку?




  - D) Музичний підрахунок


варіанти відповідей

  - A) Візуальний підрахунок

  - B) Словесний підрахунок

  - C) Тактильний підрахунок

 - D) Музичний підрахунок


Запитання 3

3. На якому віковому етапі діти починають розуміти поняття «більше» і «менше»?


варіанти відповідей

 - A) 2-3 роки

  - B) 3-4 роки

  - C) 4-5 років

 - D) 5-6 років


Запитання 4

4.Який метод найефективніший для підрахунку предметів у дітей дошкільного віку? -

варіанти відповідей

- A) Спостереження

  - B) Ігри

 - C) Вікторини

  - D) Читання

Запитання 5

5.Яка практична діяльність сприяє розвитку кількісних уявлень у дітей?


варіанти відповідей

 - A) Малювання

  - B) Ліплення

  - C) Вимірювання

  - D) Розповідання казок

Запитання 6

6.Яка з наведених ігор покращує навички підрахунку? 

варіанти відповідей

- A) Хованки

- B) Склади та ліплення

- C) "Знайди пари"

- D) Малювання на піску

Запитання 7

7.Яка з наведених ігор може допомогти дітям розвинути вміння зрівнювати кількості?


варіанти відповідей

  - A) Гра у "класики"

  - B) "Маніпуляції з предметами"

  - C) Читання книжок

  - D) Слухання музики

Запитання 8

8.Яка із зазначених діяльностей найкраще підходить для розвитку кількісних уявлень?  

варіанти відповідей

- A) Матеріали для малювання

 - B) Конструктори

  - C) Пазли

  - D) Розповіді про природу

Запитання 9

9.Діти починають засвоювати числові поняття через _________ 

варіанти відповідей

Експериментування

Співвідношення предметів

Запитання 10

10.Що таке «клас» у формуванні кількісних уявлень дітям?

варіанти відповідей

 - A) Група предметів

  - B) Викладач

  - C) Кількість дітей у класі

  - D) Урок

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест