Тест за темою "Стилі спілкування", 6 клас

Додано: 3 лютого 2022
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
Тест виконано: 253 рази
30 запитань
Запитання 1

Оберіть одну вірну відповідь.

Опосередковане спілкування - це коли...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 2

Оберіть одну вірну відповідь.

Реальне спілкування - це коли...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 3

Оберіть одну вірну відповідь.

Уявне спілкування - це коли...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 4

Оберіть одну вірну відповідь.

Офіційне спілкування - це...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 5

Оберіть одну вірну відповідь.

Неофіційне спілкування - це...

варіанти відповідей

спілкування відбувається між людьми, розділеними простором або часом, за допомогою таких засобів, як телефон, комп'ютер, листування, аудіо чи відеозапису, книги

люди бачать і чують один одного, знаходяться в одному місті

відбувається спілкування з літературними героями, співаками, акторами кумирами, з якими неможливо реальне спілкування. Деякі люди замінюють реальне спілкування «розмовами» з тваринами, рослинами або іграшками

спілкування відбувається між реальними людьми

стосунки (побутові, сімейні, товариські) не мають чітких правил і здійснюються на більш вільних засадах

формальні, ділові відносини на роботі, в школі, в державних установах

Запитання 6

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть стиль спілкування. Людина не може захистити себе, відмовити.

варіанти відповідей

пасивний

агресивний

упевнений

гідний

Запитання 7

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть стиль спілкування. Людина відстоює свою точку зору, не зважаючи на інтереси інших.

варіанти відповідей

пасивний

агресивний

упевнений

радісний

Запитання 8

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть стиль спілкування. Людина уміє домовлятися, здатна ввічливо відмовити.

варіанти відповідей

пасивний

агресивний

упевнений

поміркований

Запитання 9

Оберіть декілька вірних відповідей.

Ознаками упевненого спілкування є...

варіанти відповідей

нехтування своїми інтересами

відстоювання своїх прав, не порушуючи прав інших

тиск, погрози, лайка

здатність ввічливо відмовитись від того, що не підходить

Запитання 10

Оберіть декілька вірних відповідей.

Ознаками пасивного спілкування є...

варіанти відповідей

тиск, погрози, лайка

уникання конфліктів, нехтування своїми інтересами

нездатність відмовити

відстоювання своїх прав, не порушуючи прав інших

Запитання 11

Оберіть декілька вірних відповідей.

Ознаками агресивного спілкування є...

варіанти відповідей

тиск, погрози, лайка

уникання конфліктів, нехтування своїми інтересами

нездатність відмовити

ігнорування інтересів і почуттів інших

Запитання 12

Оберіть одну вірну відповідь.

Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: подумати, наскільки доречною буде розмова; надавати можливість співрозмовнику висловитися; поважати думку співрозмовника; вчасно закінчувати розмову, не зловживати увагою і часом співрозмовника? 

варіанти відповідей

Уміння говорити

Уміння слухати

Уміння використовувати невербальні сигнали

Уміння уникати непорозумінь

Запитання 13

Оберіть одну вірну відповідь.

Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: не вживати зайвих, жаргонних слів і слів-паразитів? 

варіанти відповідей

Уміння говорити

Уміння слухати

Уміння використовувати невербальні сигнали

Уміння уникати непорозумінь

Запитання 14

Оберіть одну вірну відповідь.

Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: дивитися на співрозмовника, кивати, усміхатися, вираз обличчя має бути доброзичливим, зацікавленим? 

варіанти відповідей

Уміння говорити

Уміння слухати

Уміння використовувати невербальні сигнали

Уміння уникати непорозумінь

Запитання 15

Оберіть декілька вірних відповідей.

Оберіть ситуацію, коли краще діяти упевнено

варіанти відповідей

тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить

хочеш повернути бракований товар

хочеш попросити про послугу чи допомогу

в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним

на тебе напали або намагаються кудись затягти

Запитання 16

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть ситуацію, коли краще діяти пасивно

варіанти відповідей

тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить

хочеш повернути бракований товар

хочеш попросити про послугу чи допомогу

в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним

на тебе напали або намагаються кудись затягти

Запитання 17

Оберіть одну вірну відповідь.

Оберіть ситуацію, коли краще діяти агресивно

варіанти відповідей

тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить

хочеш повернути бракований товар

хочеш попросити про послугу чи допомогу

в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним

на тебе напали або намагаються кудись затягти

Запитання 18

Оберіть одну вірну відповідь.

Спілкування - це...

варіанти відповідей

вміння розуміти почуття та бажання інших

спосіб поведінки

обмін думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями

необхідність звернутись по допомогу

Запитання 19

Які навички дозволять ефективно спілкуватися під час усного спілкування та листування (в тому числі в соціальних мережах)

варіанти відповідей

вміння чітко висловлювати свою думку

бурхлива жестикуляція

грамотність

занадто голосне мовлення і сміх

доброзичливість і щирість

Запитання 20

Міміка - це

варіанти відповідей

засіб вербального спілкування

засіб невербального спілкування

поза тіла

вираз обличчя

Запитання 21

Вербальне спілкування — це такий спосіб комунікації між співрозмовниками, який передбачає донесення інформації за допомогою ... .

варіанти відповідей

 слів

жестів

міміки

положення тіла

Запитання 22

Вкажіть усі навички активного слухання.

варіанти відповідей

не відводить від вас погляд

відволікається, недоречно сміється

проявляє інтерес і жваво підтримує бесіду

постійно ставить уточнювальні питання

Запитання 23

Переваги упевненої поведінки:

варіанти відповідей

людина втрачає контроль над своїми діями та мовою

уміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх членів групи, що сприяє взаєморозумінню

здатність швидко знаходити вихід зі стресової ситуації

визнання власних помилок, що дозволяє не зациклюватись на невдачах, а розвиватися далі

Запитання 24

Цілі спілкування

варіанти відповідей

маніпуляція іншими

спільна діяльність

навчання новому

отримання матеріальної нагороди

встановлення взаєморозуміння

розвиток людини

Запитання 25

Уміння говорити -це

варіанти відповідей

висловлювати власну точку зору

дивитися на співрозмовника та кивати

уміння висловлювати свою думку конкретно, послідовно

Запитання 26

Уміння слухати - це

варіанти відповідей

вживати загальновідомі слова та терміни

не відволікатися, не змінювати тему розмови

поважати думку співрозмовника

Запитання 27

Уникненню непорозумінь сприяють:

варіанти відповідей

відповідність

недоречні запитання

щирість

конкретність

уточнення

Запитання 28

Тобі телефонує друг, але ти зайнятий. Обери дії, які б відповідали впевненому стилю поведінки.

варіанти відповідей

Нічого не вдієш — доведеться підтримати розмову.

Скажу, що не можу говорити, й покладу слухавку.

Перепрошу й пообіцяю перетелефонувати, коли звільнюся

Запитання 29

Обери правильне твердження.

варіанти відповідей

У житті немає чіткого розмежування стилю спілкування. Треба вміти застосовувати кожен стиль.

У житті треба надавати перевагу упевненому стилю спілкування. 

 

Люди, які поводяться агресивно, викликають повагу.

У житті треба дотримуватися виключно упевненого стилю спілкування.

Люди, яким притаманний пасивний стиль поведінки, ніколи не стають жертвами шахраїв.

Запитання 30

Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: дивитися на співрозмовника, кивати, усміхатися, вираз обличчя має бути доброзичливим, зацікавленим?

варіанти відповідей

Уміння говорити

Уміння уникати непорозумінь

Уміння слухати 

Уміння використовувати невербальні сигнали

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест