Оберіть одну вірну відповідь.
Опосередковане спілкування - це коли...
Оберіть одну вірну відповідь.
Реальне спілкування - це коли...
Оберіть одну вірну відповідь.
Уявне спілкування - це коли...
Оберіть одну вірну відповідь.
Офіційне спілкування - це...
Оберіть одну вірну відповідь.
Неофіційне спілкування - це...
Оберіть одну вірну відповідь.
Оберіть стиль спілкування. Людина не може захистити себе, відмовити.
Оберіть одну вірну відповідь.
Оберіть стиль спілкування. Людина відстоює свою точку зору, не зважаючи на інтереси інших.
Оберіть одну вірну відповідь.
Оберіть стиль спілкування. Людина уміє домовлятися, здатна ввічливо відмовити.
Оберіть декілька вірних відповідей.
Ознаками упевненого спілкування є...
Оберіть декілька вірних відповідей.
Ознаками пасивного спілкування є...
Оберіть декілька вірних відповідей.
Ознаками агресивного спілкування є...
Оберіть одну вірну відповідь.
Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: подумати, наскільки доречною буде розмова; надавати можливість співрозмовнику висловитися; поважати думку співрозмовника; вчасно закінчувати розмову, не зловживати увагою і часом співрозмовника?
Оберіть одну вірну відповідь.
Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: не вживати зайвих, жаргонних слів і слів-паразитів?
Оберіть одну вірну відповідь.
Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: дивитися на співрозмовника, кивати, усміхатися, вираз обличчя має бути доброзичливим, зацікавленим?
Оберіть декілька вірних відповідей.
Оберіть ситуацію, коли краще діяти упевнено
Оберіть одну вірну відповідь.
Оберіть ситуацію, коли краще діяти пасивно
Оберіть одну вірну відповідь.
Оберіть ситуацію, коли краще діяти агресивно
Оберіть одну вірну відповідь.
Спілкування - це...
Які навички дозволять ефективно спілкуватися під час усного спілкування та листування (в тому числі в соціальних мережах)
Міміка - це
Вербальне спілкування — це такий спосіб комунікації між співрозмовниками, який передбачає донесення інформації за допомогою ... .
Вкажіть усі навички активного слухання.
Переваги упевненої поведінки:
Цілі спілкування
Уміння говорити -це
Уміння слухати - це
Уникненню непорозумінь сприяють:
Тобі телефонує друг, але ти зайнятий. Обери дії, які б відповідали впевненому стилю поведінки.
Обери правильне твердження.
Відомо, що навичками ефективного спілкування є: уміння говорити, уміння слухати, уміння використовувати невербальні сигнали, уміння уникати непорозумінь. Про яке уміння йдеться: дивитися на співрозмовника, кивати, усміхатися, вираз обличчя має бути доброзичливим, зацікавленим?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома