Бригада з 12 робітників може відремонтувати школу за 36 днів. Скільки потрібно робітників, щоб відремонтувати школу за 9 днів, якщо продуктивність праці всіх робітників однакова?
На рисунку зображено графік туриста графік руху туриста. За графіком визначте, скільки годин витратив турист на зворотній шлях.
Один із кутів паралелограма на 10° менший за інший. Знайдіть градусну міру гострого кута паралелограма.
Знайдіть розв'язок системи рівнянь.
Знайдіть довжину дуги кола радіуса 6 см, яка відповідає центральному куту 120°.
Скоротить дріб.
Графіком якої з наведених функцій може бути зображено на рисунку парабола?
Відомо, що ... Виразіть а.
Площини α і β паралельні. Які з наведених тверджень є правильними?
1. Існує пряма, що лежить в площині α, і в площині β.
2. Якщо пряма перпендикулярна до площини α, то вона перпендикулярна до площини β.
3. Якщо пряма лежить у площині α, то вона паралельна будь-якій прямій у площині β.
Розв'яжіть рівняння: 2x − 2 + 2x = 10.
Oбчисліть визначений інтеграл.
Подайте вираз (x + 4)(2x − 1) у вигляді многочлена.
Знайдіть область визначення функції y = lg(3x − x²).
Розв'яжіть рівняння.
Обчисліть об'єм правильної трикутної піраміди, сторона основи якої дорівнює 6 см, а висота − 9 см.
На рисунку схематично зображено опуклий міст, що має форму дуги AMВ кола з центром у точці О. МN − серединний перпендикуляр до AB, MN = 3 м. Визначте довжину радіуса ОВ (у м), якщо довжина відрізка AB дорівнює 12 м.
Знайдіть значення похідної функції y = √(1 − 3x) в точці x₀ = −1.
Знайдіть значення похідної функції в точці x₀.
Знайдіть значення похідної функції в точці x₀.
Знайдіть значення виразу.
Знайдіть значення виразу.
Знайдіть значення виразу sin²15° − cos²15°.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть радіус вписаного в даний трикутник кола.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть радіус описаного навколо даного трикутника кола.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть радіус вписаного в даний трикутник кола.
Дано рівносторонній трикутник зі стороною а. Знайдіть медіану даного трикутника.
Дано куб із ребром а. Знайдіть площу поверхні даного куба.
Дано куб із ребром а. Знайдіть квадрат діагоналі даного куба.
Дано куб із ребром а. Знайдіть площу діагонального перерізу куба.
Відомо що 7 кг печива коштують стільки, скільки 5 кг цукерок. Скільки кілограмів цукерок можна купити замість 28 кг печива?
Відомо що 7 кг печива коштують стільки, скільки 5 кг цукерок. На скільки відсотків кілограм цукерок дорожчий за кілограм печива?
У прямокутній системі координат xy на площині задано рівнобедрений трикутник ACB, у якому AC = BC, A(2; −5), B(4; 3). Навколо цього трикутника описано коло, задане рівнянням x² − 6x + y² + 2y = 7. Знайдіть відстань між серединою відрізка AB та центром кола, описаного навколо цього трикутника.
У прямокутній системі координат xy на площині задано рівнобедрений трикутник ACB, у якому AC = BC, A(2; −5), B(4; 3). Навколо цього трикутника описано коло, задане рівнянням x² − 6x + y² + 2y = 7. Визначте площу трикутника ABC.
Бічне ребро правильної чотирикутної піраміди дорівнює √2 см і утворює з площиною її основи кут 45°. Обчисліть висоту (у см) цієї піраміди.
Бічне ребро правильної чотирикутної піраміди дорівнює √2 см і утворює з площиною її основи кут 45°. Знайдіть площу основи (у см²) даної піраміди.
У геометричній прогресії (bn) b3 = −12, b6 = 1,5. Знайдіть знаменник q цієї прогресії.
У геометричній прогресії (bn) b3 = −12, b6 = 1,5. Знайдіть значення виразу b1 : (1 − q).
Ймовірність того, що Петро розв'яже задачу, дорівнює 0,8, а ймовірність того, що задачу розв'яже Марина − 0,6. Знайдіть ймовірність того, що жоден із них не розв'яже задачу.
У двох ящиках лежали яблука. Якщо з одного ящика перекласти в другий 45 яблук, то в обох ящиках їх стане порівну. Якщо з другого ящика перекласти в перший 20 яблук, то в першому стане у 3 рази більше яблук, ніж у другому. Скільки яблук було в кожному ящику спочатку? У відповідь запишіть їх суму.
Обчисліть значення виразу, якщо a = 0,4.
Розв'яжіть рівняння. Якщо рівняння має один корінь, то запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має кілька коренів, у відповідь запишіть їх добуток.
З 8 різних троянд та 5 різних гербер потрібно скласти букет, що містить 4 троянди та 3 гербери. Скількома способами це можна зробити?
Задано функцію y = ... Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2.
Задано функцію y = ... Знайдіть значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 2.
Задано функцію y = ... Знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 6.
Задано функцію y = ... Знайдіть координати точок перетину графіка функції з віссю абсцис.
Задано функцію y = ... Знайдіть координати точок перетину графіка функції з віссю ординат.
Розв'яжіть нерівність y < 0, використовуючи графік функції y = ...
Знайдіть загальний вигляд первісних функції y = ...
Знайдіть площу фігури, обмеженої графіком функції y = ..., прямими x = 3; x = 6 та віссю абсцис.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома