Укажіть рядок, у якому в усіх словах збігається кількість звуків і букв
Укажіть рядок, у якому в словах немає дзвінких приголосних звуків
Укажіть рядок, у якому слова вживаються в мові лише як професійні або терміни
Із поданих після уривка фразеологізмів виберіть той, що найкраще відповідає змісту: Ольга Петрівна завжди стверджувала, що екзамени — річ серйозна. Я й подумав, чи захочеться дістати переекзаменовку на осінь — ціле ж літо ...
Укажіть рядок, у якому всі слова мають закінчення
Укажіть рядок, у якому всі слова різні (немає форм того самого слова)
Укажіть рядок, у якому всі іменники змінюються за числами
Укажіть рядок, у якому всі слова — числівники
Укажіть рядок, у якому всі слова — частки
Укажіть рядок, у якому всі службові слова — сурядні сполучники
Укажіть рядок, у якому в закінченнях усіх слів пишеться буква е
Укажіть рядок, у якому в усіх словах пропущена буква е
Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишуться разом
Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком
Укажіть рядок, у якому записані лише словосполучення
Укажіть речення, у якому правильно виділено підмет
Укажіть речення, у якому правильно виділено присудок
(1) «Народна пісня, — писав М. В. Гоголь, — це жива, яскрава, сповнена барв істини народна історія, яка розкриває життя народу». (2) І далі продовжував: «Покажіть мені народ, у якого було б більше пісень.... Україна дзвенить піснями». (3) Ось так ємко визначив суть народної пісні письменник. (4) Тієї пісні, чиє коріння сягає сивої-пресивої давнини, коли наші пращури виливали в цих перлинах усної народної творчості й біди свої, і жаль, розповідали одне одному про минуле краю свого, разом мріяли про щастя-долю. (5) Перейнявшись якоюсь окремою мелодією, почутою одного разу, інша людина видозмінювала її, вигранюючи слово й музику, збагачуючи на власне розуміння, аби пісня стала ще яскравішою та проникливішою. (6) Таким чином, колективно творились пісні, думи та балади, які ввійшли в нетлінну скарбницю українського народу.
Укажіть, з якою метою автор використовує слова М. В. Гоголя про народну пісню
(1) «Народна пісня, — писав М. В. Гоголь, — це жива, яскрава, сповнена барв істини народна історія, яка розкриває життя народу». (2) І далі продовжував: «Покажіть мені народ, у якого було б більше пісень.... Україна дзвенить піснями». (3) Ось так ємко визначив суть народної пісні письменник. (4) Тієї пісні, чиє коріння сягає сивої-пресивої давнини, коли наші пращури виливали в цих перлинах усної народної творчості й біди свої, і жаль, розповідали одне одному про минуле краю свого, разом мріяли про щастя-долю. (5) Перейнявшись якоюсь окремою мелодією, почутою одного разу, інша людина видозмінювала її, вигранюючи слово й музику, збагачуючи на власне розуміння, аби пісня стала ще яскравішою та проникливішою. (6) Таким чином, колективно творились пісні, думи та балади, які ввійшли в нетлінну скарбницю українського народу.
У реченнях 1—2 М. В. Гоголь стверджує, що
(1) «Народна пісня, — писав М. В. Гоголь, — це жива, яскрава, сповнена барв істини народна історія, яка розкриває життя народу». (2) І далі продовжував: «Покажіть мені народ, у якого було б більше пісень.... Україна дзвенить піснями». (3) Ось так ємко визначив суть народної пісні письменник. (4) Тієї пісні, чиє коріння сягає сивої-пресивої давнини, коли наші пращури виливали в цих перлинах усної народної творчості й біди свої, і жаль, розповідали одне одному про минуле краю свого, разом мріяли про щастя-долю. (5) Перейнявшись якоюсь окремою мелодією, почутою одного разу, інша людина видозмінювала її, вигранюючи слово й музику, збагачуючи на власне розуміння, аби пісня стала ще яскравішою та проникливішою. (6) Таким чином, колективно творились пісні, думи та балади, які ввійшли в нетлінну скарбницю українського народу.
Укажіть, до якого стилю мовлення належить текст
Установіть відповідність між різними формами дієслова та їх назвами:
А розквітле 1 дієприслівник
Б думається 2 дієприкметник
В розмиваючи 3 безособова
Г відмовлятися 4 інфінітив
5 дієвідмінювана
Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:
А Приємно зараз було матері дивитись на сина. 1 означено-особове
Б До Києва під’їжджали вночі. 2 неозначено-особове
В Будь швидким не на обіцянку, а на виконання. 3 безособове
Г Сьогодні письменникові випав урожайний день. 4 називне
5 двоскладне
Укажіть, як розрізнити називний і знахідний відмінки іменників чоловічого та середнього роду
Префікс пре- пишеться
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома