ТЕСТ ЗНО 3 ФАКУЛЬТАТИВ

Додано: 29 жовтня 2020
Предмет:
Тест виконано: 9 разів
24 запитання
Запитання 1

Укажіть рядок, у якому в усіх словах збігається кількість звуків і букв

варіанти відповідей

портьєра, виблискують, щебечуть, тяма

їжак, Меланчин, ллє, люк

ясно, юшка, люди, дюна

джміль, щенята, льон, пляж

Запитання 2

Укажіть рядок, у якому в словах немає дзвінких приголосних звуків

варіанти відповідей

просьба, могти, вогкість, вокзал

віхті, мигтіти, молотьба, низько

тягти, скіпки, зсипати, зціпити

лічба, нелегко, дужче, мабуть

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому слова вживаються в мо­ві лише як професійні або терміни

варіанти відповідей

модуль, присудок, лекало, хорей

теорема, життя, планета, зір

ямб, висновок, герой, синус

сміх, антитеза, прототип, лукавість

Запитання 4

Із поданих після уривка фразеологізмів виберіть той, що найкраще відповідає змісту: Ольга Петрівна завжди стверджувала, що екзаме­ни річ серйозна. Я й подумав, чи захочеться дістати переекзаменовку на осінь — ціле ж літо ...

варіанти відповідей

ні в сих ні в тих

нанівець піде

як муха в окропі

повісити носа

Запитання 5

Укажіть рядок, у якому всі слова мають закінчення

варіанти відповідей

зморшка, перекіс, розкіш, розповсюджуючи

біб, якісно, виднокіл, орач

їжджу, мрія, бійця, сивий

зв'язок, усупереч, жену, мріємо

Запитання 6

Укажіть рядок, у якому всі слова різні (немає форм того самого слова)

варіанти відповідей

голод, голодувати, зголодніти, голодно

читач, прочитавши, перечитана, читець

покора, скромний, коритися, підкорений

серце, сердечний, серцевина, спересердя

Запитання 7

Укажіть рядок, у якому всі іменники змінюють­ся за числами

варіанти відповідей

батько, сіль, лелека, знання

мрія, освітлення, осля, завзятість

плем'я, пальто, діжа, училище

ломаччя, стихія, граблі, коромисло

Запитання 8

Укажіть рядок, у якому всі слова — числівники

варіанти відповідей

десяток, вісімнадцять, четверо, сьомий

п'ятимісячний, дві шостих, четверо, подвоїти

надвоє, п'ятак, обидві, семеро

одна третя, півста, двоє, дев'ятий

Запитання 9

Укажіть рядок, у якому всі слова — частки

варіанти відповідей

еге, так, бо, такий

чи, навряд, ось, але

хіба, хай, ані, тож

навіть, аж, цей, хоч

Запитання 10

Укажіть рядок, у якому всі службові слова — сурядні сполучники

варіанти відповідей

та, що, нехай, хоч

то ... то, зате, або, ні... ні

однак, хіба, немов, й

немовби, то, попід, ніби

Запитання 11

Укажіть рядок, у якому в закінченнях усіх слів пишеться буква е

варіанти відповідей

маляр..м, геро..м, запиш..ш, кравц..м, внуч..к

шнур..м, круч..ю, листонош..ю, кус..чок

слухач..м, миш...ю, діж..ю, плащ..м

кле..м, багаж..м, держ..м, трубач..м

Запитання 12

Укажіть рядок, у якому в усіх словах пропу­щена буква е

варіанти відповідей

виб..рати, пр..роді, пр..горнися, кр..вавий

тр..вожними, м..нає, х..лилось, пр..рощений

чуж..на, в..сочить, пр..вабливий, жовт...зна

м..реживо, вер..ск, запорош..не, пер..вал

Запитання 13

Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишуть­ся разом

варіанти відповідей

(не)приховано, (не)виправдано, (не)любов, (не)оцінка

(не)чужий, а рідний, (не)Європа, (не)передбачений випадок, (не)вдало

(не)збагненна, (не)помічені мисливцем сліди, (не)раз, (не)абияк

(не)наводячи, (не)вблаганно, ще (не)закінчений проект, ставок (не)великий, а глибокий

Запитання 14

Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з м'яким знаком

варіанти відповідей

дев'ят..сот, на зупин..ці, на стіл..ці, у долин..ці

приятел..ка, тітон..ка, зозул..ка, русал..ка

пис..мо, стан..те, вуз..ко, кіл..це, бат..ко

об..єкт, сен..йор, бал..зам, морал.. 

Запитання 15

Укажіть рядок, у якому записані лише слово­сполучення

варіанти відповідей

далеко від дому, ставати на перешкоді, хтось із нас

мій друг, біля школи, таємничий ліс

звучала музика, кленовий листок, найбільш неза­лежний

весна і літо, дуже глибоко, вирушити до лісу

Запитання 16

Укажіть речення, у якому правильно виділено підмет

варіанти відповідей

Старий дзвонар-вітер зібрав докупи тисячі ниток.

Можна все на світі вибирати, сину.

Книги — морська глибина.

По теплому дощі вгрузають босі ноги. В живу теплінь піщаної дороги.

Запитання 17

Укажіть речення, у якому правильно виділе­но присудок

варіанти відповідей

Хотіла б я піснею стати...

Весна стояла суха і вітряна.

Хлопчик усміхнувся і личком, і очима.

Картина була надзвичайна, неначе сон це чи каз­ка.

Запитання 18

(1) «Народна пісня, — писав М. В. Гоголь, — це жива, яскрава, сповнена барв істини народна історія, яка розкриває життя народу». (2) І далі продовжував: «Покажіть мені народ, у якого було б більше пісень.... Україна дзвенить піснями». (3) Ось так ємко визначив суть народної пісні пись­менник. (4) Тієї пісні, чиє коріння сягає сивої-пресивої давнини, коли наші пращури виливали в цих перлинах усної народної творчості й біди свої, і жаль, розповідали одне одному про минуле краю свого, разом мріяли про щастя-долю. (5) Перейнявшись якоюсь окремою мело­дією, почутою одного разу, інша людина видозмінюва­ла її, вигранюючи слово й музику, збагачуючи на власне розуміння, аби пісня стала ще яскравішою та проник­ливішою. (6) Таким чином, колективно творились піс­ні, думи та балади, які ввійшли в нетлінну скарбницю українського народу.

Укажіть, з якою метою автор використовує слова М. В. Гоголя про народну пісню

варіанти відповідей

щоб підкреслити важливість української пісні в житті людини

щоб нагадати про Історію українського народу

щоб довести, що українська мова мелодійна та співуча

щоб довести, що українська пісня — це жива іс­торія народу

Запитання 19

(1) «Народна пісня, — писав М. В. Гоголь, — це жива, яскрава, сповнена барв істини народна історія, яка розкриває життя народу». (2) І далі продовжував: «Покажіть мені народ, у якого було б більше пісень.... Україна дзвенить піснями». (3) Ось так ємко визначив суть народної пісні пись­менник. (4) Тієї пісні, чиє коріння сягає сивої-пресивої давнини, коли наші пращури виливали в цих перлинах усної народної творчості й біди свої, і жаль, розповідали одне одному про минуле краю свого, разом мріяли про щастя-долю. (5) Перейнявшись якоюсь окремою мело­дією, почутою одного разу, інша людина видозмінюва­ла її, вигранюючи слово й музику, збагачуючи на власне розуміння, аби пісня стала ще яскравішою та проник­ливішою. (6) Таким чином, колективно творились піс­ні, думи та балади, які ввійшли в нетлінну скарбницю українського народу.

У реченнях 1—2 М. В. Гоголь стверджує, що

варіанти відповідей

коріння української пісні сягає сивої-пресивої давнини

українська пісня стала ще яскравішою та про­никливішою

народна пісня — це жива, яскрава, сповнена барв істини народна історія

українська пісня розкриває життя народу

Запитання 20

(1) «Народна пісня, — писав М. В. Гоголь, — це жива, яскрава, сповнена барв істини народна історія, яка розкриває життя народу». (2) І далі продовжував: «Покажіть мені народ, у якого було б більше пісень.... Україна дзвенить піснями». (3) Ось так ємко визначив суть народної пісні пись­менник. (4) Тієї пісні, чиє коріння сягає сивої-пресивої давнини, коли наші пращури виливали в цих перлинах усної народної творчості й біди свої, і жаль, розповідали одне одному про минуле краю свого, разом мріяли про щастя-долю. (5) Перейнявшись якоюсь окремою мело­дією, почутою одного разу, інша людина видозмінюва­ла її, вигранюючи слово й музику, збагачуючи на власне розуміння, аби пісня стала ще яскравішою та проник­ливішою. (6) Таким чином, колективно творились піс­ні, думи та балади, які ввійшли в нетлінну скарбницю українського народу.

Укажіть, до якого стилю мовлення належить текст

варіанти відповідей

наукового

публіцистичного

художнього

офіційно-ділового

Запитання 21

Установіть відповідність між різними формами дієслова та їх назвами:

А розквітле                 1 дієприслівник

Б думається                2 дієприкметник

В розмиваючи             3 безособова

Г відмовлятися          4 інфінітив

5 дієвідмінювана

варіанти відповідей

А - 2 Б - 3 В - 1 Г - 5

А - 4 Б - 3 В - 1 Г - 5

А - 2 Б - 4 В - 1 Г - 5

А - 2 Б - 3 В - 4 Г - 5

А - 2 Б - 3 В - 1 Г - 4

Запитання 22

Установіть відповідність між реченнями та їх характеристиками:

А Приємно зараз було матері дивитись на сина.         1 означено-особове

Б До Києва  під’їжджали вночі.                            2 неозначено-особове

В Будь швидким не на обіцянку, а на виконання.         3 безособове

Г Сьогодні письменникові випав урожайний день.       4 називне

                                                                                   5 двоскладне

варіанти відповідей

А-3 Б-2 В-1 Г-5

А-4 Б-2 В-1 Г-5

А-3 Б-4 В-1 Г-5

А-3 Б-2 В-4 Г-5

А-3 Б-2 В-1 Г-4

Запитання 23

Укажіть, як розрізнити називний і знахідний відмінки іменників чоловічого та середнього роду

варіанти відповідей

у Н. в. іменник є підметом

у 3. в. іменник є другорядним членом речення

їх неможливо розрізнити

у 3. в. іменники можуть вживатися з приймен­ником

Запитання 24

Префікс пре- пишеться

варіанти відповідей

для вираження найвищого ступеня ознаки

у дієсловах, що означають наближення, приєд­нання

у словах старослов'янського походження

в іменниках та прикметниках, утворених від по­єднання їх із прийменником

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест