Тест1 ПВШ

Додано: 31 березня 2020
Предмет:
Тест виконано: 84 рази
12 запитань
Запитання 1

Педагогіка вищої школи – це…

варіанти відповідей

А) наука про закономірності навчання і виховання студентів, а також їх наукову і професійну підготовку як спеціалістів відповідно до вимог держави


Б) закономірності функціонування психіки студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності та закономірності науково-педагогічної діяльності викладача, а також соціально-психологічні особливості професійно- педагогічного спілкування та взаємин викладачів і студентів

В) наука про спеціально організовану цілеспрямовану і систематичну діяльність з формування людини — про зміст, форми і методи виховання, освіту та навчання


Запитання 2

Об’єктом педагогіки вищої школи є:

варіанти відповідей

А)система народної освіти і педагогічні процеси в системі вищої освіти;

Б)середні педагогічні системи і малі педагогічні системи;

В)навчання у вищих навчальних закладах

Г)система вищої освіти і педагогічні процеси в ній

Запитання 3

Метою педагогіки вищої школи є :

варіанти відповідей

А)надання майбутнім науковцям і викладачам вищої школи знань про закономірності виникнення, особливості функціонування психіки, розвитку та формування властивостей, і характеристик особистості;

Б)вивчення закономірностей розвитку психічних властивостей і якостей особистості; психологічні закономірності та індивідуальні відмінності у оволодінні знаннями, уміннями і навичками; 

В)дослідження закономірностей розвитку, виховання і навчання студентів і розробка на цій основі шляхів удосконалення процесу підготовки кваліфікованого спеціаліста

Запитання 4

Що таке дидактика?

варіанти відповідей

А)теорія виховання;

Б) теорія навчання


В)теорія навчання, освіти і виховання

Г) розділ педагогіки, що розглядає питання методики викладання окремих дисциплін


Запитання 5

Визначення “... упорядковані способи взаємопов’язаної діяльності викладача і студентів, спрямовані на розв’язання навчально-виховних завдань” стосується:

варіанти відповідей

А) форм навчання

Б) принципів навчання

В) методів навчання


Г) правил навчання

Запитання 6

В яких документах відображається зміст освіти?

варіанти відповідей

А) накази, рішення вченої ради, методичні матеріали міністерства освіти і науки;

Б) накази, навчальні програми і плани;

В) навчальні плани, навчальні програми, підручники


Запитання 7

Твердження «навчання, у центрі якого - особистість вихованця, його самобутність, самоцінність, суб’єктивний досвід кожного спочатку розкривають, а потім узгоджують зі змістом освіти» стосується :

варіанти відповідей

А)диференційованої технології;

Б)особистісно орієнтованої технології навчання;


В) технології розвиваючого навчання;

Г) ігрової технології

Запитання 8

Визначення «…певна структурно-організаційна та управлінська конструкція навчального заняття залежно від його дидактичних цілей, змісту й особливостей діяльності суб'єктів та об'єктів навчання» стосується:

варіанти відповідей

 А)методу навчання

Б)принципів навчання



В)форми організації навчання




Запитання 9

Визначення  «… система перевірки результатів навчання і виховання студентів» стосується:

варіанти відповідей

А) технології навчання;

Б) форм навчання;

В)педагогічного контролю;

Г) змісту навчання

Запитання 10

Провідною формою організації процесу навчання у вищому навчальному закладі є:

варіанти відповідей

А) семінар;

Б)самостійну навчальну роботу студентів;

В)лабораторну роботу;

Г)лекція

Запитання 11

Головна мета контролю:

варіанти відповідей

А)визначити якість засвоєння навчального матеріалу, ступінь відповідності сформованих умінь та навичок цілям та завданням навчання;

Б) підготовка учнів до засвоєння нового матеріалу;

В) забезпечення учням умов для самореалізації та ефективної навчально-пізнавальної діяльності з урахуванням їхніх інтересів, потреб, нахилів, здібностей та життєвих настанов

Запитання 12

Оберіть функції контролю за навчальним процесом у вищих навчальних закладах:

варіанти відповідей

А) світоглядна, загальнометодологічна, пізнавальна, прогностична, критична, аксіологічна функція функція;

Б) діагностична, корегувальна, освітня, виховна, стимулююча, оцінювальна, розвивальна, мобілізуюча;

В)інформаційно-комунікативну; регулятивно-комунікативну; афективно-комунікативну.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест