Трамвайна колія – елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів, який обмежується по ширині:
Поздовжня смуга на проїзній частині завширшки щонайменше 2,75 м, що позначена або не позначена дорожньою розміткою і призначена для руху нерейкових транспортних засобів це:
На якому з наведених малюнків зображено перехрестя:
Якому терміну відповідає сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність та стан дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом?
Яке із наведених визначень відповідає терміну колона транспортних засобів:
Яка із наведених категорій осіб не прирівнюється до пішоходів?
Технічний засіб регулювання дорожнього руху на наземних пішохідних переходах, конструктивно виділений над проїзною частиною дороги та призначений як захисний елемент для зупинки пішоходів під час переходу проїзної частини дороги це:
На наведеному малюнку зображено узбіччя?
Чи призначена розділювальна смуга для руху або стоянки транспортних засобів?
На якому з наведених малюнків зображена автомобільна дорога?
В якому з перелічених випадків водій здійснив вимушену зупинку?
Недостатньою видимістю вважається:
Як називається даний маневр?
Трамвайна колія – елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів, який обмежується по ширині:
Що означає термін «перевага»?
Які документи повинен мати при собі водій механічного транспортного засобу?
Хто може вимагати від водія проходження в установленому порядку медичного огляду для визначення стану алкогольного сп'яніння, впливу наркотичних чи токсичних речовин?
Кому і в яких випадках водій легкового автомобіля повинен надати свій транспортний засіб?
Кому дозволено зупинку і стоянку в зоні дії знака «Зупинку заборонено» за наявності під ним таблички «Крім осіб з інвалідністю»
Що з переліченого водієві заборонено?
Водій, причетний до дорожньо-транспортної пригоди, що зупинив транспортний засіб на місці події, ввімкнув аварійну світлову сигналізацію і встановив знак аварійної зупинки, залишаючись на місці події, повинен:
Що з переліченого в першу чергу зобов'язаний зробити причетний до дорожньо-транспортної пригоди водій, якщо в результаті події є потерпілі особи?
Водій має право:
Кому може передавати керування власник транспортного засобу, а також особа, яка використовує цей транспортний засіб на законних підставах?
Чи дозволено керувати транспортним засобом, якщо водій перебуває в хворобливому стані, яке ставить під загрозу безпеку дорожнього руху?
Що входить в обов'язки учасників дорожнього руху?
В якому випадку водієві дозволяється залишати транспортний засіб?
Як повинен вчинити водій у даній ситуації в разі наближення оперативного транспортного засобу?
Чи дозволено водієві синього автомобіля зайняти місце в даній колоні?
В якому напрямку узбіччям чи краєм проїзної частини повинні рухатися особи, які пересуваються в кріслах колісних без двигуна, які ведуть в руках мотоцикл, мопед або велосипед, за межами населених пунктів?
Чи правильно в даному випадку рухається пішохід по краю проїзної частини?
Де пішоходам дозволено переходити дорогу, якщо є розділювальна смуга або дорога має чотири і більше смуг для руху в обох напрямках, а також у місцях, де встановлено огородження?
На регульованому пішохідному переході пішохід, який не встиг перейти проїзну частину дороги одного напрямку руху (для нього загорівся сигнал світлофора, що забороняє рух) повинен:
Рухаючись тротуарами і пішохідними доріжками, пішоходи повинні дотримуватись:
Чи правильно здійснюють посадку пасажири в наведеній ситуації?
Посадку (висадку) пасажирам дозволено здійснювати:
З якого віку дозволено рухатися по дорогах на велосипеді?
Яке з наведених тверджень про велосипедистів є невірним?
Яка дистанція має бути між рухомими колонами велосипедистів?
Які освітлювальні прилади повинні бути ввімкнені на гужовому возі (санях) під час руху в темну пору доби, а також в умовах недостатньої видимості?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома