1. Яким може бути розбирання автомата?
2. В якому випадку використовують неповне розбирання автомата?
3. Чи шкідливе занадто часте розбирання автомата?
4. В якому випадку використовують повне розбирання автомата?
5. У якому випадку допускаються до навчання розбирання та складання на бойових автоматах?
6. У якій з відповідей правильно вказана послідовність неповного розбирання автомата?
7. У якій з відповідей правильно вказана послідовність складання автомата після неповного розбирання?
8. Чи потрібно перевіряти при отриманні зброї, чи не заряджена вона?
9. Чи можна звівши курок, ствол зброї направляти в бік людей;
10. Під яким кутом можна спрямовувати ствол зброї при розряджанні?
11. Що , може бути, коли при розряджанні направляти ствол зброї у бетонну стелю або стіну?
12. У чому потрібно переконатися перед навчальною стрільбою з каналом ствола автомата?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома