Тести з теми "Різноманітність життя на Землі. Методи біологічних досліджень організмів. Застосування біологічних знань" (6 клас)

Додано: 5 жовтня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 1448 разів
20 запитань
Запитання 1

Виберіть правильні назви природних середовищ, які населяють організми:

варіанти відповідей

Живі організми

Водне

Наземно-повітряне

Грунт

Повітряне

Земне

Запитання 2

Віруси належать до:

варіанти відповідей

Прокаріотів

Еукаріотів

Неклітинних організмів

Клітинних організмів

Запитання 3

Клітинні організми об'єднують у 2 надцарства:

варіанти відповідей

Рослини та Тварини

Прокаріоти та Еукаріоти

Віруси та Бактерії

Гриби та Рослини

Запитання 4

До прокаріотів належать організми, які:

варіанти відповідей

Мають ядро в клітині

Не мають ядра в клітині

Мають неклітинну будову

Живуть виключно у воді

Запитання 5

До еукараотів належать:

варіанти відповідей

Рослини

Бактерії

Тварини

Віруси

Гриби

Запитання 6

Укажіть метод, за допомогою якого виявляють риси подібності та відмінності між організмами:

варіанти відповідей

Порівняльний

Експеримент

Спостереження

Моніторинг

Запитання 7

Довготривале спостереження за станом біологічних об'єктів у природі - це:

варіанти відповідей

Моніторинг

Експеримент

Спостереження

Споглядання

Запитання 8

Цей метод біологічних досліджень широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до XVIII століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів. Укажіть цей метод.

варіанти відповідей

Порівняльно-описовий

Моніторинг

Моделювання

Експеримент

Запитання 9

Англієць Девід Латимер протягом 40 років спостерігав за рослиною традесканцією, яку він помістив у велику банку. Рослина не лише не зів’яла, а й завдяки фотосинтезу перетворилася на цілий зелений сад. Який метод було використано?

варіанти відповідей

Експеримент

Спостереження

Моделювання

Моніторинг

Запитання 10

Укажіть метод, завдяки якому можна співставляти факти та події:

варіанти відповідей

Історичний

Експеримент

Порівняльно-описовий

Статистичний

Запитання 11

Укажіть метод, який застосовується під час опрацювання результатів дослідження:

варіанти відповідей

Порівняльно-описовий

Експеримент

Статистичний

Моніторинг

Запитання 12

Наука, що поєднує біологію з технікою, - це:

варіанти відповідей

Біоніка

Цитологія

Технологія

Біотехнологія

Запитання 13

Захворювання на COVID-19 спричинене:

варіанти відповідей

Бактеріями

Вірусом

Цвілевими грибами

Одноклітинними паразитами

Запитання 14

Німецький учений А. Вейсман протягом багатьох поколінь відрізав мишам хвости, але у безхвостих батьків завжди народжувалися хвостаті нащадки. Який метод використовував науковець?

варіанти відповідей

Експеримент

Моніторинг

Статистичний

Порівняльно-описовий

Запитання 15

Виберіть зображення організму, якому притаманний процес фотосинтезу:

варіанти відповідей
Запитання 16

Виберіть характерну ознаку тварин:

варіанти відповідей

Активний рух

Пасивний рух

Фотосинтез

Необмежений ріст

Запитання 17

Виберіть характерну ознаку грибів:

варіанти відповідей

Живляться готовими органічними речовинами

Фотосинтез

Обмежений ріст

Активний рух

Запитання 18

Зображення ілюструє метод:

варіанти відповідей

Спостереження

Експеримент

Моніторинг

Моделювання

Запитання 19

Метод дослідження функцій і об'єктів за допомогою їхньої спрощеної імітації - це:

варіанти відповідей

Порівняльно-описовий

Експеримент

Моніторинг

Моделювання

Запитання 20

Учні отримали завдання визначити довжину колосків пшениці. Який метод вивчення природи необхідно використати школярам?

варіанти відповідей

Вимірювання

Експеримент

Спостереження

Порівняння

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест