Тестове завдання на тему: ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. МЕТОДИ, ПРИЙОМИ ТА ЗАСОБИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Додано: 26 вересня
Предмет:
25 запитань
Запитання 1

Яка основна форма організації діяльності в початковій школі?

варіанти відповідей

а) Проєкт


б) Самостійна робота


в) Урок


г) Екскурсія


Запитання 2

Які три основні складові мети уроку виділяються у педагогіці?


варіанти відповідей

а) Навчальна, виховна, розвивальна


б) Пізнавальна, навчальна, формувальна


в) Практична, організаційна, дослідницька


г) Навчальна, інформаційна, інтеграційна


Запитання 3

Навчальна мета полягає в .........

варіанти відповідей

полягає в тому, щоб досягти розвитку в учнів пізнавальних здібностей (сприймання, пам’яті, уяви, мови), мотивів і потреб навчання, творчих можливостей, емоційної сфери.

засвоєнні учнями математичних понять (про число і дії, задачу, величини і вимірювання, про геометричні фігури) та у формуванні в них специфічних для математики вмінь і навичок.


формуванні в учнів уявлення про світ загалом, місце людини в ньому і способи його пізнання; вказує загальні орієнтири засвоєння нагромадженого людством соціального досвіду, магістральні шляхи перетворення дійсності.

Запитання 4

Розвивальна мета полягає в.....

варіанти відповідей

формуванні в учнів уявлення про світ загалом, місце людини в ньому і способи його пізнання; вказує загальні орієнтири засвоєння нагромадженого людством соціального досвіду, магістральні шляхи перетворення дійсності. У процесі навчання математики виховуються вольові якості людини: наполегливість у доведенні справи до кінця, охайність, самостійність, кмітливість, ініціативність.

засвоєнні учнями математичних понять (про число і дії, задачу, величини і вимірювання, про геометричні фігури) та у формуванні в них специфічних для математики вмінь і навичок

тому, щоб досягти розвитку в учнів пізнавальних здібностей (сприймання, пам’яті, уяви, мови), мотивів і потреб навчання, творчих можливостей, емоційної сфери.

Запитання 5

Який із типів уроку спрямований на перевірку, оцінку й корекцію знань?


варіанти відповідей

а) Інтегрований урок


б) Комбінований урок


в) Урок повторення


г) Урок перевірки й корекції знань


Запитання 6

Що включає поняття формувального оцінювання?

варіанти відповідей

а) Співвіднесення навчальних досягнень учнів з очікуваними результатами


б) Відстеження особистісного розвитку учнів


в) Використання тестів для оцінки знань


г) Порівняння результатів із нормативними вимогами


Запитання 7

Що таке «Щоденні 3» в контексті уроків математики?


варіанти відповідей

а) Три методи навчання


б) Три щоденні домашні завдання


в) Технологія організації навчальної діяльності


г) Три підходи до оцінювання


Запитання 8

Що є основним завданням самостійно-пошукового методу?

варіанти відповідей

ознайомлення з теоретичним матеріалом типу відомостей

відтворення основних положень, на які потрібно буде спиратися

ознайомлення з питаннями практичного характеру (учні самостійно знаходять на основі набутих знань нові обчислювальні прийоми, способи розв’язання задач)

ефективний метод проведення усних обчислень на будь-якому етапі

Запитання 9

Що є основним завданням самостійно-пошукового методу?

варіанти відповідей

а) Засвоєння матеріалу шляхом слухання


б) Виконання практичних вправ


в) Самостійне знаходження нових способів розв'язання задач


г) Виконання завдань під керівництвом учителя


Запитання 10

Як рекомендовано виражати результати оцінювання у 1–4 класах?


варіанти відповідей

а) Тільки числовими оцінками


б) Тільки вербальною оцінкою


в) Вербальною або рівневою оцінкою


г) Оцінками з використанням шкали від 1 до 10


Запитання 11

Що означає «рівнева оцінка» у процесі оцінювання?


варіанти відповідей

а) Оцінка за формою роботи учня


б) Оцінка, виражена в балах


в) Оцінювальне судження із зазначенням рівня результату (В.,Д.,С.,П.)


г) Оцінка, що базується на поведінці учня


Запитання 12

Що таке «свідоцтво досягнень»?


варіанти відповідей

а) Документ про завершення навчального року


б) Документ, що дає уявлення про навчальний поступ учня


в) Сертифікат участі у проєкті


г) Звіт про діяльність учителя


Запитання 13

Що таке методи навчання?

варіанти відповідей

а) Це способи перевірки знань учнів


б) Це способи взаємодії вчителів та учнів для розв’язання освітніх завдань


в) Це методи оцінювання знань учнів


г) Це інструменти для проведення уроків


Запитання 14

Які методи належать до словесних методів організації навчальної діяльності?

варіанти відповідей

а) Розповідь, бесіда, пояснення


б) Демонстрація, ілюстрація


в) Досліди, вправи


г) Індуктивні, дедуктивні


Запитання 15

Що відноситься до практичних методів навчання?

варіанти відповідей

а) Бесіда


б) Ілюстрація


в) Досліди та вправи


г) Синтез


Запитання 16

Які методи належать до індуктивних і дедуктивних?

варіанти відповідей

а) Методи передачі інформації


б) Методи, пов’язані з логікою передачі та сприйняття інформації


в) Методи під час закріплення знань


г) Методи практичної роботи


Запитання 17

Що таке репродуктивні методи навчання?

варіанти відповідей

а) Методи, які вимагають повної самостійності від учнів


б) Методи, що вимагають відтворення вивченого матеріалу


в) Методи, що вимагають вирішення проблем


г) Методи, що передбачають виконання практичних завдань


Запитання 18

Який метод доцільно використовувати для розвитку самостійності учнів?

варіанти відповідей

а) Монологічний виклад


б) Самостійна робота


в) Практичні вправи


г) Бесіда


Запитання 19

Що є основною метою методів підготовки до вивчення нового матеріалу?

варіанти відповідей

а) Перевірка знань учнів

б) Сприяння набуттю або розширенню досвіду


в) Підготовка до контрольних робіт


г) Виконання практичних завдань


Запитання 20

Як називається метод, що полягає у формуванні проблеми і її розв'язанні разом із учнями?

варіанти відповідей

а) Проблемне пояснення


б) Діалогічна бесіда


в) Експериментально-практичний метод


г) Евристична бесіда


Запитання 21

Який метод доцільно застосовувати під час ознайомлення з теоретичним матеріалом?

варіанти відповідей

а) Самостійно-пошуковий метод


б) Репродуктивна бесіда


в) Гра


г) Практичний метод


Запитання 22

Який метод сприяє формуванню вміння аналізувати та синтезувати?

варіанти відповідей

а) Словесний метод


б) Індуктивно-дедуктивний метод


в) Практичний метод


г) Аналітичний метод


Запитання 23

Що є основним завданням самостійно-пошукового методу?

варіанти відповідей

а) Засвоєння матеріалу шляхом слухання


б) Виконання практичних вправ


в) Самостійне знаходження нових способів розв'язання задач

г) Виконання завдань під керівництвом учителя


Запитання 24

Які засоби навчання використовуються для предметного унаочнення?

варіанти відповідей

а) Таблиці-довідники


б) Предметні картинки


в) Лінійка і циркуль

г) Математичні підручники


Запитання 25

Що таке дидактичний матеріал у грі?

варіанти відповідей

а) Матеріал для організації уроків


б) Інструменти для перевірки знань


в) Матеріал, що використовується під час гри для досягнення освітньої мети


г) Інформація для самостійної роботи


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест