Тестове завдання «Події та властивості об'єктів в середовищі Скретч», 6 клас

Додано: 2 квітня
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Дія, яка розпізнається та опрацьовується програмою за допомогою певних команд називається

варіанти відповідей

спрайт

програмний об'єкт

подія

процес

Запитання 2

Програми, які змінюють свої функції відповідно до події називаються

варіанти відповідей

комп'ютерними

подійними

прикладними

подійно-орієнтованими

Запитання 3

Що намалює Спрайт, виконавше цей скрипт?172798_1712086591.png

варіанти відповідей

коло

трикутник

квадрат

п’ятикутник

Запитання 4

Оберіть команду «напрям руху виконавця»435143_1712087544.png

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 5

Скрипти - це..

 

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Запитання 6

Команда зміни властивостей спрайта "переміститись на ... кроків" знаходиться в групі кнопок...

484085_1712086877.png

варіанти відповідей

Події

Вигляд

Керування

Рух

Запитання 7

Чи можна створити змінну, яка буде використовуватися тільки для певного спрайту?

варіанти відповідей

 Так

 Ні

Запитання 8

Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?

 

 

варіанти відповідей

 Датчики

 Змінні

 Події

Оператори

Керувати

Запитання 9

Як можна управляти подіями в Скретч?

 

варіанти відповідей

Тільки за допомогою користувача

Тільки автоматично

За допомогою користувача або автоматично

Запитання 10

Оберіть команду, яка пов’язана із середовищем

527212_1712087072.png

варіанти відповідей
Запитання 11

Оберіть команди, які пов’язані із пристроями700363_1712087219.png




варіанти відповідей
Запитання 12

Оберіть команди, які пов’язані із об’єктами770966_1712087417.png

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест