Тестове завдання з дисципліни «Тепловози та дизель-поїзди» до тем(и): гідравлічна передача тепловозів УГП750-1200

Додано: 9 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 30 разів
30 запитань
Запитання 1

З скількох валів складається уніфікована гідравлічна передача УГП 750-1200?

варіанти відповідей

1

3

2

4

6

5

Запитання 2

Який вал УГП 750-1200 поєднаний з валом дизеля тепловоза і приводить в дію механізм гідропередачі?

варіанти відповідей

головний

роздатковий

реверса

вторинний

приводний

Запитання 3

На якому валу гідропередачі УГП 750-1200 жорстко змонтовані насосні колеса гідроапаратів?

варіанти відповідей

приводний

головний

вторинний

роздатковий

реверса

Запитання 4

До якого валу гідропередачі УГП 750-1200 приєднуються карданні вали приводу колісних пар?

варіанти відповідей

головного

реверсу

вторинного

приводного

роздаткового

Запитання 5

Який вал гідропередачі УГП 750-1200 представлено на рисунку?

варіанти відповідей

головний

вторинний

привідний

роздатковий

реверсу

Запитання 6

Яким чином відбувається передача потужності (крутного моменту), який утворюється в гідравлічних апаратах, з головного валу на вторинний?

варіанти відповідей

через клино-ремінну передачу

через шестерні насаджені на турбінні колеса гідроапаратів

за допомогою магнітної дії силової катушки три-режимного механізму управління

через тиск мастила від золотника управління на поршні

Запитання 7

При роботі УГП 750-1200 на першому гідротрансформаторі передача потужності від головного валу на вторинний відбувається через шестерні (див. кінематичну схему) ...

варіанти відповідей

Z3 - Z4

Z5 - Z6

Z1 - Z2

Z16 - Z17

Запитання 8

При роботі УГП 750-1200 на другому гідротрансформаторі передача потужності від головного валу на вторинний відбувається через шестерні (див. кінематичну схему) ...

варіанти відповідей

Z1 - Z2

Z5 - Z6

Z3 - Z4

Z16 - Z17

Запитання 9

При роботі УГП 750-1200 на гідромуфті передача потужності від головного валу на вторинний відбувається через шестерні (див. кінематичну схему) ...

варіанти відповідей

Z1 - Z2

Z3 - Z4

Z5 - Z6

Z16 -Z17

Запитання 10

Який вал призначений для передачі потужності від головного валу на роздатковий і для перемикання режимів роботи тепловоза?


варіанти відповідей

вторинний

головний

роздатковий

приводний

реверсу

Запитання 11

Який вал УГП 750-1200 призначений для приводу живильного насоса і відбору потужності на допоміжні потреби тепловоза?

варіанти відповідей

вал відбору потужності

головний

вторинний

реверсу

приводний

роздатковий

Запитання 12

Наповнення гідроапаратів мастилом при включенні їх в роботу відбувається через ...

варіанти відповідей

клапан наповнення

кран машиніста

золотникову коробку

контроллер машиніста

Запитання 13

Включення гідропередачі в роботу і перемикання ступенів швидкості здійснюється гідравлічною системою залежно від ...

варіанти відповідей

кількості вагонів в поїзді

ухилу (рос. "уклона") на якому перебуває поїзд

швидкості руху тепловоза

частоти обертання колінчастого валу дизеля

ширини залізничної колії

Запитання 14

Які вентилі системи автоматичного регулювання УГП750-1200 включені в дію при працюючому дизелі до включення гідропередачі (режим холостого ходу)?

варіанти відповідей

вентиль 1

вентиль 2

вентиль 3

жоден з вентилів

Запитання 15

Які вентилі системи автоматичного регулювання УГП750-1200 включені в дію при переводі контроллера машиніста з нульової позиції на першу робочу (режим рушання тепловоза)?

варіанти відповідей

вентиль 1

вентиль 2

вентиль 3

жоден

Запитання 16

Які вентилі системи автоматичного регулювання УГП750-1200 включені в дію при досягненні тепловозом швидкості, що відповідає переходу на другий гідротрансформатор (збільшення швидкості)?

варіанти відповідей

вентиль 1

вентиль 2

вентиль 3

жоден

Запитання 17

Які вентилі системи автоматичного регулювання УГП750-1200 включені в дію при досягненні тепловозом швидкості, що відповідає переходу на гідромуфту (максимальна швидкість)?

варіанти відповідей

вентиль 1

вентиль 2

вентиль 3

жоден

Запитання 18

Як називається гідротрансформатор (ГТР1) гідропередачі УГП750-1200?

варіанти відповідей

маршевий

пусковий

рушійний

швидкісний

Запитання 19

Як називається гідротрансформатор (ГТР2) гідропередачі УГП750-1200?

варіанти відповідей

маршевий

пусковий

рушійний

Запитання 20

Як називається гідротрансформатор (ГТР2) гідропередачі УГП750-1200?

варіанти відповідей

маршевий

пусковий

рушійний

швидкісний

Запитання 21

При збільшенні або зменшенні потужності тепловоза можливо заповнювати два або всі гідроапарати (ГТР1, ГТР2, ГМ) мастилом одночасно?

варіанти відповідей

так

ні

так, але тільки в зимовий час

це визначається дією системи автоматичного регулювання (тому може так, а може і ні)

Запитання 22

Скільки масляних насосів працює на УГП750-1200, які забезпечують заповнення гідроапаратів та змащення деталей (підшипників і шестерень)?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 23

Які масляні насоси встановлено на УГП750-1200, що забезпечують заповнення гідроапаратів та змащення деталей (підшипників і шестерень)?

варіанти відповідей

насос живлення та управління

відкачуючий насос

насос системи змащення

зворотній насос

нагнітаючий насос

Запитання 24

Яку конструктивну особливість має насос живлення (рос. "питательный") гідропередачі УГП750-1200?

варіанти відповідей

в його корпус вмонтовано щільовий фільтр

до основних полюсів в корпусі встановлено 4 додаткових

він включає відцентровий живильний насос у блоці з вихровим насосом управління

це єдиний насос на тепловозі в якому відсутні будь які підшипники

Запитання 25

Яким чином відбувається змащення шестерен та підшипників гідропередачі УГП750-1200?

варіанти відповідей

зубчасті колеса і підшипники гідропередачі змащуються примусово робочою рідиною гідропередачі

зубчасті колеса окунаються у мастило в картерах, а підшипники змащуються примусово робочою рідиною гідропередачі

зубчасті колеса та підшипники змащуються робочою рідиною гідропередачі під час зливанні мастила з гідроапаратів

зубчасті колеса та підшипники окунаються в мастило, відповідно у верхньому і нижньому картерах

Запитання 26

Що відбувається коли в верхньому картері корпусу УГП750-1200 утворюється надлишок мастила?


варіанти відповідей

гідравлічна передача "захлинається" мастилом і тому відключається

система "контролю надлишкового обсягу мастила" включає сигналізацію на пульті машиніста і він включає запобіжний клапан, який спускає частину мастила

через вікно переливання в стінці верхнього картера мастило зливається в нижній картер

надлишкове мастило починає просочуватись крізь прокладання в корпусі (аварійний режим роботи УГП - поломка)

Запитання 27

Щоб уникнути переповнювання нижнього картера УГП750-1200 і витікання мастила по осі роздавального валу, а також ­для підтримки заданого рівня мастила у верхньому картері мастило з нижнього картера постійно перекачується у верхній. Для цієї мети на торці кришки головного валу встановлений ...

варіанти відповідей

відерний насос на 35 літрів

відка­чуючий насос

насос управління

насос живлення

Запитання 28

Яким чином відбувається очистка мастила гідропередачі УГП750-1200?

варіанти відповідей

мастило подається в загальну масляну систему дизеля тепловоза де і проходить очитску

очистка мастила УГП не проводиться

вийшовши з гідропередачі, мастило проходить через окремий пластинчатий (щілинний) фільтр

в трубах гідропередачі встановлено металеві сітки, які є фільтрами

під час ремонту і огляду УГП мастило зливається і проходить очистку в спеціальних фільтрах депо

під час ремонту і огляду УГП брудне мастило зливається і заливається нове

Запитання 29

Яким чином підтримується нормальна температура мастила УГП?

варіанти відповідей

в верхньому картері УГП встановлено водяний радіатор для охолодження, а в нижньому електричні тени для підігріву

ззовні УГП встановлено маслоохолоджувач гідропередачі, який включено до загальної системи охолодження тепловоза

при підвищеній температурі мастила гідропередача переходить на режим холостого ходу до моменту зниження температури до норми

при зміні температур мастила (вище/нижче) від норми автоматика вимикає УГП і зупинє тепловоз

Запитання 30

Привід реверсу і режимів тепловоза ТГМ6А призначений для перемиканні режимів (вперед/назад, поїзний/маневровий). Яким чином це відбувається? 

варіанти відповідей

зміною напрямку обертання головного валу УГП

розворотом гідропередачі на рамі тепловоза

переміщення шліцьових муфт вторинного валу і валу реверсу

додатковим введенням реверс-режимної шестерні за допомогою важіля на корпусі УГП

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест