Тестове завдання з дисципліни «Тепловози та дизель-поїзди» до тем(и): управління тепловозом та його обслуговування

Додано: 22 квітня 2020
Предмет:
Тест виконано: 34 рази
20 запитань
Запитання 1

Який журнал заповнюється машиністом під час приймання / здачі локомотива та виконання поїзної / маневрової роботи де він вказує всі недоліки та зауваження, що стосуються нормальної роботи локомотива?

варіанти відповідей

ТУ-152

Т-34

Перец

Мурзилка

ВУ-45

Запитання 2

Додаткове (повне) заповнення паливом, водою, мастилом або піском локомотивних систем називається - ...

варіанти відповідей

заливка, засипка систем локомотива

екіпіровка локомотива

шиномонтаж локомотива

харчування локомотива

Запитання 3

Які системи локомотива можливо одночасно заповнювати (заправляти) під час екіпірування?

варіанти відповідей

паливна

водяна

масляна

пісочна

Запитання 4

Чому заповнення пісочних бункерів локомотива виконується окремо від інших систем та в останню чергу?

варіанти відповідей

щоб не перевантажити локомотив надлишковою вагою

щоб пісок встиг прогрітися і без перешкод зміг засипатись під власною вагою

щоб не намочити пісок рідинами (мастило, вода, паливо)

щоб частинки піску, що літають у повітрі, не потрапили до рідин і тим самим до систем локомотива

Запитання 5

Які марки палива можна заливати до тепловоза з дизелем типу Д49 під час екіпірування, згідно ГОСТ та ТУ?

варіанти відповідей

бензин марки не нижче А-95

бензин марки не нижче А-92

бензин марки не нижче Т-150

газ марки бутан/пропан

дизельне паливо

Запитання 6

Який тип мастила можна заливати до дизельного двигуна типу Д49 тепловоза згідно ГОСТ та ТУ?

варіанти відповідей

М-14

К-19

ГТ-50

МС-20

Запитання 7

Для охолодження дизелів 10Д100 і 14Д40 застосовується ...

варіанти відповідей

тосол

концентрат антифризу Hepu G12 червоний

конденсована або прісна кип'ячена відстояна вода без механічних домішок з додаванням антикорозійних присадок

повітряний обдув від вентиляторного колеса

Запитання 8

При прийманні тепловоза оглядають стан поверхні катання колісної пари, стан гребеня, а так само якість посадки бандажа на колісний центр, і колісного центру на вісь. Надайте характеристику колісної пари вказаної на рисунку.


варіанти відповідей

до даної колісної пари претензій не має. її експлуатація дозволена в межах вказаних у розпорядчих документах

необхідно виконати очистку колісної пари для видалення мастильних плям. плями можуть спричинити пробуксовку колеса на рейці

колісна пара до експлуатації не придатна. вона потребує негайної заміни

колісна пара потребує негайної проточки профіля бандажа. це можна виконати на канаві в депо без її викатки

Запитання 9

Оберіть варіанти за якими колісна пара тепловоза не допускається до подальшої експлуатації згідно вимог ПТЕ.

варіанти відповідей

не допускається тріщина і раковина в будь-якій частині колісної пари

гострокінцевий накат, в зоні поверхні біля 13 мм від кола катання і до 2 мм від вершини гребеня

прокат по колу катання більше 7 мм

ослаблення бандажа на колісному центрі

Запитання 10

При прийманні тепловоза виконують зовнішній огляд автозчіпного пристрою.

Якою має бути висота автозчепу від верхнього рівня головки рейки?

варіанти відповідей

950 - 1050 мм

980 - 1080 мм

1440 - 1520 мм

1435 - 1500 мм

Запитання 11

Яка допускається різниця висот автозчепів локомотива і першого вагона вантажного поїзда?

варіанти відповідей

75 мм

100 мм

125 мм

150 мм

не допускається

Запитання 12

При прийманні тепловоза з депо, локомотивна бригада оглядає буксу зовні, переконуючись у відсутності тріщин, слідів витікання мастила, ослаблення кріплення кришок. Оберіть варіант який не впливає на перегрів буксового вузла?

варіанти відповідей

мала кількість мастила

погана якість мастила

велика кількість механічних домішок, або води

відсутність або малий осьовий розбіг

зайвий ролик поставлений у сепаратор букси, що спричиняє надмірний тиск і внаслідок тертя (нагрів)

Запитання 13

При огляді дизеля тепловоза перед його пуском необхідно переконатися, що температурний режим прогріву не порушений і температура води та масла для дизелів 14Д40 і 10Д100 не нижче ...


варіанти відповідей

00С

200С

600С

1000С

Запитання 14

Під роботою дизеля в «рознос» мається на увазі такий режим, коли частота обертання колінчастого вала значно перевищує допустимі значення. Це може статися через ...


варіанти відповідей

заклинювання рейок ПНВТ (паливний насос високого тиску) на максимальному упорі

заповнення паливної системи більш актановим паливом (А-95 замість А-92)

збільшені оберти вентиляторного колеса системи охолодження, що спричинило переохолодження стінок циліндрів і як наслідок додаткове всмоктування повітря (чим більше повітря тим більше горить паливо - тим більше потужність)

збільшену кількість мастила, яке залили в картер дизеля, через що колінчастий вал "плаває" у рідині і не може нормально "гальмувати" на підшипниках

Запитання 15

Перед пуском дизеля тепловозу виконують ряд перевірок та контрольних замірів. Який вид перевірки не виконується?

варіанти відповідей

перевірка рівня води в розширювальному баці

перевірка рівня повітря в головному резервуарі

перевірка наявності палива в паливному баку

перевірка температури води та мастила

перевірка надійності закриття всіх люків та кришок дизеля

перевірка рівня мастила в картері дизеля

Запитання 16

Під час роботи дизельного двигуна тепловоза забороняється категорично ...

варіанти відповідей

заходити до дизельного приміщення для контролю різниці тиску мастила та палива по приладам, які там встановлені

вмикати світло в дизельному приміщенні щоб не допустити спалаху парів палива від нагрівання лампи

виконувати будь-які перевірки (відкривати оглядові люки та кришки)

проходити повз дизель для переміщення до 2-ої секції (задньої кабіни управління)

Запитання 17

Яким чином машиніст і помічник можуть визначити потрапляння мастила в камеру згоряння дизеля?

варіанти відповідей

за різким падінням тиску в масляній системі

за перегрівом стінок циліндру (ів) так як іде збільшене горіння

за чорним кольором вихлопу

ніяк

Запитання 18

Яким чином машиніст і помічник можуть визначити потрапляння охолоджуючої води в камеру згоряння дизеля?

варіанти відповідей

ніяк

за білим кольором вихлопу

по втраті потужності дизельної установки

по скрипу поршня об стінки циліндра через їх ржавіння

Запитання 19

Що є характерним признаком пробою газів в порожнину водяного охолодження гільз циліндрів двигуна тепловоза?

варіанти відповідей

різка втрата потужності через втрату тиску в циліндрі

виброс води через площину з'єднання кришки циліндра та блока дизеля

збільшення температури та рівня води в розширювальному баку

поява характерного "свисту" при виході газів в порожнину

Запитання 20

Під час приймання тепловозу та перевірки дії пісочної системи пісок подається малими порціями або взагалі не подається (за умови повного наповнення пісочних бункерів). Які дії локомотивної бригади?

варіанти відповідей

замінити секцію локомотива на іншу, зі справними елементами подачі піску

запросити по радіозв'язку або двосторонньому парковому зв'язку ремонтну бригаду з цеху

прочистити повітряні канали форсунки відкрутивши пробки та простучати трубопровід подачі піску

виконати прогрів, відкритим факелом, патрубків подачі піску для просушки затрягнутого вологого піску

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест