Тестові вправи на тему: «Захист прав споживачів"

Додано: 23 січня
Предмет: Правознавство, 9 клас
6 запитань
Запитання 1

Встановіть відповідність.

А) споживач

Б) продавець

В) виконавець

1) особа, яка виконує певні роботи чи надає послуги з метою отримання прибутку

2) особа, яка виготовляє/виробляє певні товари з метою отримання прибутку

3) особа, яка купує певні товари або замовляє роботи чи послуги з метою задоволення власних потреб

4) особа, яка за кошти передає товар у власність покупця

варіанти відповідей

А1, Б3, В2

А3, Б4, В1

А4, Б1, В2

А2, Б1, В4

Запитання 2

Який товар належної якості можна обміняти протягом 14 днів

варіанти відповідей

Телефон

Зубну щітку

Запитання 3

Товар належної якості можна обміняти протягом

варіанти відповідей

21 дня

10 днів

14 днів

місяця

Запитання 4

Оксана вирішила повернути мобільний телефон до магазину на третій день після купівлі, так як він перестав працювати внаслідок падіння.

варіанти відповідей

Оксана має право повернення адже в наявності товарний чек на телефон

Оксана не має право повернення адже псування відбулось з її вини

 Оксана має право повернення адже немає ознак механічного псування

Запитання 5

Катерина у квітні 2020 року придбала у магазині «Ельдорадо» фен із гарантійним строком один рік. Вона призналась. що феном завжди користувався молодший брат Іван, котрий сушив свого кота. У грудні того ж року фен зламався. Магазин відмовився провести безоплатний ремонт виробу, не дивлячись на те, що гарантійний строк ще не закінчився

варіанти відповідей

Магазин зобов'язаний був провести безоплатний ремонт, адже гарантійний строк не закінчився

 Порушення Закону "Про захист прав споживачів" не було, оскільки споживачем було порушено правила використан­ня товару

Запитання 6

Петро у вересні 2021 року придбав у магазині «Фокстрот» холодильник , на який було встановлено гарантійний строк тривалістю в один рік. З 1-го листопада того самого року холодильник перестав морозити. Відремонтувати виріб не вдалося. 15-го листопада 2021 року Петрові замінили холодильник на аналогічний. 5 листопада 2022 року він знову вийшов з ладу. У магазині покупцеві відмовили у проведенні безоплатного ремонту. Чи порушені права спроживача?

варіанти відповідей

Так- порушеня, адже під час обміну товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну

 Ні -не порушені, адже магазин вже обміняв непрацюючий холодильник

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест