Обслуговувння гальм в поїздах

Додано: 8 травня
Предмет:
14 запитань
Запитання 1

Які дії зобов'язані здійснювати машиніст та помічник машиніста перед відправленням поїзда з локомотивом?

варіанти відповідей
Опустити РКМ у положення І перед відправленням поїзда.
Відправити поїзд до перевірки цілісності гальмівної мережі за хвостовим вагоном.
Переконатися, чи немає в поїзді ознак загрози безпеці руху.
Забезпечити режим роботи компресорів у головних резервуарах.
Запитання 2

Що повинен мати машиніст готовим до дії перед відправленням поїзда з локомотивом?

варіанти відповідей
Гальма готовими до дії.
Ручку крана машиніста у положенні VE.
Сповільнення поїзда при відмиканні тягового режиму.
Гальма заряджені до встановленого тиску.
Запитання 3

Як слід виконувати перевірку дії гальм на шляху прямування для вантажних поїздів?

варіанти відповідей
Заряджати гальмівну магістраль до встановленого тиску.
Перевіряти дію гальм, зменшуючи тиск у зрівнювальному резервуарі.
Використовувати допоміжне і електричне гальма на локомотиві.
Проводити екстрене гальмування, якщо гальма не працюють правильно.
Запитання 4

Коли потрібно проводити відпускання гальм після перевірки їх на шляху прямування?

варіанти відповідей
Після другого ступеня гальмування.
Після того, як машиніст переконається в нормальній дії гальм.
Після зниження швидкості на 10 км/год у вантажному поїзді.
Після вимкнення автогальм у окремих вагонах чи групі вагонів.
Запитання 5

Як машиніст обирає місця початку гальмування і величину зниження тиску в магістралі?

варіанти відповідей
На основі досвіду водіння поїздів по дільниці.
За вказівками помічника машиніста.
В залежності від загальної ваги поїзда.
В залежності від профілю колії.
Запитання 6

Коли потрібно перевіряти дію автогальм на шляху прямування поїзда?

варіанти відповідей
Тільки після повного випробування гальм.
Після зміни локомотива, локомотивної бригади чи кабіни керування.
Тільки під час переходу з електропневматичних гальм на автоматичні.
Після прийняття дії автогальм в окремих вагонах чи групі вагонів.
Запитання 7

У якому порядку слід перевіряти дію гальм в пасажирських поїздах?

варіанти відповідей
Спочатку перевіряти дію електропневматичного гальма, потім автоматичного.
Спочатку перевіряти дію автоматичного гальма, потім електропневматичного.
Перевіряти дію гальм одночасно.
Перевіряти дію гальм поїздною бригадою.
Запитання 8

Що повинен робити машиніст, якщо виникає підозра на скорочення довжини гальм?

варіанти відповідей
Проводити екстрене гальмування та вияснювати причину відмови гальм.
Перевіряти роботу гальм на кожній зупинці поїзда.
Залежатися від сигналізатора № 418.
Застосовувати допоміжне гальмо для зупинки поїзда.
Запитання 9

Де дозволяється проводити перевірку дії гальм у невстановлених місцях?

варіанти відповідей
На станційних коліях чи при виїзді зі станції на першому перегоні.
На кінцевій станції.
На рейковій заготовці.
По довжині всього маршруту поїзда.
Запитання 10

Що повинен зробити машиніст, якщо під час прямування поїзда не виконується перевірка автогальм?

варіанти відповідей
Зв'язатися з машиністом головного локомотива та подати сигнал пильності.
Значно знизити швидкість руху поїзда.
Переключитися на ручне гальмо.
Виконати екстрене гальмування.
Запитання 11

Ким визначаються місця та швидкості руху поїздів і відстані для перевірки дії гальм на шляху прямування?

варіанти відповідей
Комісією.
Помічником машиніста.
Машиністом головного локомотива.
Залізничним диспетчером.
Запитання 12

За якими ознаками машиніст і помічник машиніста повинні контролювати роботу гальм у поїзді?

варіанти відповідей
Гальмівний ефект, щільність ГМ, невідпускання гальм хвостової частини поїзда.
Робота крана машиніста, тримання ручки в поїзному положенні.
Виконання допоміжного гальма.
Наявність електричного живлення в поїзді.
Запитання 13

Що повинен зробити машиніст перед відправленням вантажного поїзда після його стоянки понад 10 хв?

варіанти відповідей
Здійснити повне випробування гальм.
Перевірити щільність ГМ поїзда при другому положенні РКМ.
Настроїти компресори.
Вимкнути джерело живлення.
Запитання 14

Як треба контролювати роботу гальм у поїзді протягом усього рейсу?

варіанти відповідей
За зменшенням гальмівного ефекту, спрацюванням сигналізатора, невідпусканням гальм.
За дією допоміжного гальма на локомотиві.
За наявністю електричного живлення в поїзді.
За триманням ручки крана машиніста в поїзному положенні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест