1. Головний герой твору
1. До якого класу перейшли друзі?
Ірина Семенівна викладала
Девід Левінгстон досліджував
Найкращий друг Митька –
Хто проживав в омріяному селі?
Чому батьки Сергія вагалися щодо поїздки сина з приятелем до бабусі? Бо вони:
За якої умови хлопці отримали згоду на поїздку до села? Щоб вони:
Під час подорожі до бабусі яким транспортом не користувалися хлопці?
Що таке "бурштин"?
б) Назва комахи, на яку полювали хлопці
Приїхавши до бабусі, хлопці відчули якесь виття, яке було пов’язане:
Чим хлопці вразили Василя Троша?
ІІ-ІІІрозділ
По-вуличному дядька Гната звали:
Які книжки хлопці брали в бібліотеці?
Яким напоєм не смакували хлопці в бабусі?
Чим Сергію сподобалася бабуся Митька? Вона:
Завантаживши «усякою всячиною рюкзаки», хлопці обов’язково взяли:
Який художній засіб твору містить така фаза: «…за річкою шумить верховіття»?
ІV-V розділи
На узбережжі озера хлопці:
Що цікавого розповів велосипедист про озеро? Воно:
Що хотів зробити Митько, побачивши справді якогось звіра?
Який художній засіб використав автор у фразі: «Мовчазний, таємничий ліс»?
Яку пісню співав Сергій, перебуваючи на нічній варті?
О котрій годині ночі Сергій повинен був розбудити Митька?
Хлопці вирішили вартувати біля озера по черзі, щоб:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома