6 клас Тестові завдання з інформатики Підсумкові

Додано: 22 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 177 разів
24 запитання
Запитання 1

Графічні зображення бувають:

варіанти відповідей

Мальовані.

Растрові.

Машинні.

Запитання 2

Векторні зображення будують за допомогою:

варіанти відповідей

Графіків.

Пікселів.

Графічних примітивів.

Запитання 3

Ширина та висота зображення – це…?

варіанти відповідей

роздільність.

розмір.

площа.

Запитання 4

Створювати векторні малюнки можна в програмі:

варіанти відповідей

Microsoft Word.

Microsoft Excel.

Microsoft Paint.

Microsoft  Notepad (Блокнот).

Запитання 5

Створити новий об'єкт, що складається з кількох наявних об'єктів можна використовуючи операцію:

варіанти відповідей

Групування.

Переміщення.

Копіювання.

Масштабування.

Запитання 6

Формат, який застосовується для растрових зображень без стиснення:

варіанти відповідей

.bmp

.gif

.jpg

.png

Запитання 7

Яка програма використовується для створення презентацій:

варіанти відповідей

Microsoft Publisher.

Microsoft PowerPoint.

Microsoft Word.

Microsoft Excel.

Запитання 8

Презентація - це...

варіанти відповідей

електронний документ.

електронні таблиці.

публічне представлення певних відомостей.

відеоплеєр.

Запитання 9

В якому форматі зберігається презентація?

варіанти відповідей

.pptx

.docx

.xlsx

.txt

Запитання 10

Основний об’єкт комп’ютерної презентації – це…

варіанти відповідей

сторінка.

кадр.

слайд.

Запитання 11

З якого слайда починається презентація?

варіанти відповідей

Заголовок розділу.

Титульного слайда.

Пустого слайда.

Вміст із підписом.

Запитання 12

У режимі «Показ слайдів» можна:

варіанти відповідей

Змінювати об'єкти на слайдах.

Переглядати ескізи слайдів.

Демонструвати презентацію.

Запитання 13

Зразок для створення презентацій – це…

варіанти відповідей

шаблон.

слайд.

план.

Запитання 14

Яку групу анімаційних ефектів потрібно обрати для того, щоб вибраний об’єкт змінив свій зовнішній вигляд на слайді?

варіанти відповідей

Вхід.

Виокремлення.

Вихід.

Шляхи переміщення.

Запитання 15

Яку групу анімаційних ефектів потрібно обрати для того щоб, вибраний об’єкт рухався в певному напрямку на слайді?

варіанти відповідей

Вхід.

Виокремлення.

Вихід.

Шляхи переміщення.

Запитання 16

Якщо кожна команда у скрипті виконуються одна за одною і лише один раз, то така структура називається...

варіанти відповідей

циклічний алгоритм.

лінійний алгоритм.

алгоритм із розгалуженням.

Запитання 17

Алгоритм у якому передбачається багаторазове виконання одного й того ж самого набору команд називають...

варіанти відповідей

циклічним.

розгалуженим.

лінійним.

Запитання 18

Алгоритмічна структура, яка дає змогу виконавцю  вибрати варіант продовження алгоритму, залежно від істинності певної умови називається:

варіанти відповідей

цикл.

розгалуження.

слідування.

Запитання 19

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми? 

варіанти відповідей

10.

15.

17.

20.

Запитання 20

Якщо натиснуто клавішу «стрілка вгору», що зробить об’єкт при такій умові?

варіанти відповідей

Переміститься на 3 кроки

Переміститься на 10 кроків

Переміститься на 30 кроків

Нічого.

Запитання 21

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10.

20.

30.

200.

Запитання 22

Переваги растрових зображень:

варіанти відповідей

реалістичність зображень;

великі за розміром файли;

природність кольорів;

пікселізація зображення після збільшення;

Запитання 23

Слайди комп’ютерної презентації мають такі властивості:

варіанти відповідей

порядковий номер;

макет;

колір тла;

наявність фонового зображення;

Запитання 24

Як можна створити новий персонаж (спрайт) у Scratch?

варіанти відповідей

Намалювати.

Отримати випадковим чином.

Вибрати з бібліотеки.

Завантажити із файла.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест