Тестові завдання за темами «Німецьке економічне диво», «Тетчеризм», «Рейганоміка»

Додано: 13 листопада 2020
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 435 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Карибська криза відбулася за часи президентства

 

варіанти відповідей

а) Г. Трумена;

б) Д. Кеннеді;

в) Р. Рейгана.

Запитання 2

2. Вотергейтський скандал тривав під час президентських перегонів


варіанти відповідей

 а) Р. Ніксона;

б) Дж. Форда;

в) Дж. Картера.

Запитання 3

3. Рейганоміка передбачала


варіанти відповідей

а) пошук альтернативних джерел енергії;

б) підтримку приватної ініціативи;

в) подолання енергетичних проблем.

Запитання 4

4. Президентство Р. Рейгана припадає на роки


варіанти відповідей

а) 1976-1980;

б) 1980-1988;

в) 1988-1992.

Запитання 5

5. В. Черчілль, А. Іден, Г. Макміллан, А. Дуглас-Гьюм представляли


варіанти відповідей

а) лібералів;

б) лейбористів;

в) консерваторів.

Запитання 6

6. Прем’єрство М. Тетчер припадає на роки


варіанти відповідей

а) 1979-1990;  

б) 1990-1997;

в) 1997-2007.

Запитання 7

7. Тетчеризм НЕ передбачав

варіанти відповідей

а) максимальну свободу приватного підприємництва;

б) скорочення соціальних програм;

в) посилення державного втручання в економіку.

Запитання 8

8. Для Великої Британії набула гостроти проблема

 

варіанти відповідей

 а) Квебека;

б) Ольстеру;

в) Країни Басків.

Запитання 9

9.ФРН проголошено


варіанти відповідей

а) 20 вересня 1949;

б) 7 жовтня 1945;

в) 1 січня 1950.

Запитання 10

10. Авторами «німецького економічного дива» були


варіанти відповідей

 а) Г. Коль, В. Брандт;

б) Е. Хонеккер, А. Меркель;

в) К. Аденауер, Л. Ерхард.

Запитання 11

11. «Німецьке економічне диво» та "Італійське економічне диво" НЕ пов'язано з

варіанти відповідей

Економічною допомогою СРСР країнам Європи

Стимуляцією державою приватної ініціативи, створення сприятливого інвестиційного клімату

"Планом Маршала"

Запитання 12

12.Об’єднання Німеччини відбулося в


варіанти відповідей

а) 1988;

б) 1989;

в) 1990.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест