Тестування з теми: "Інтернет-ресурси для спільної роботи. Служби Інтернету в моїй професії".

Додано: 22 жовтня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 107 разів
15 запитань
Запитання 1

Які існують служби Інтернету?

варіанти відповідей

Контакти Google (Google Contacts)

Диск Table

Hangouts

Google Duo

Архів

Інструменти

Документи Гугл (Google Docs)

Диск Google (Google Drive)

Запитання 2

Яка різниця між Hangouts та Google Duo?

варіанти відповідей

Hangouts може надавати синхронізовані розмови на декількох пристроях або платформах, чого немає у Google Duo



Google Duo дозволяє залишити відео-повідомлення для тих, хто не може відповісти на ці дзвінки, що сильно відрізняє від Hangouts



Google Duo доступний в браузері та в додатках для Android та iOS, а Hangouts лише в браузері


Hangouts є безкоштовним,а Google Duo - ні, платний


Запитання 3

Для чого призначені Форми Google?

варіанти відповідей

Дозволяє користувачам створювати та редагувати опитування в Інтернеті, співпрацюючи з іншими користувачами в режимі реального часу

Не обмежує кількість відповідей один раз на людину, за допомогою чого користувачі можуть вносити зміни у додаток

Для рандомізованого замовлення файлів від сторонніх осіб

Для інтелектуальної перевірки правильності відповіді

Запитання 4

У Диску Google передбачено кілька рівнів спільного доступу до фай-

лів, папок і документів Google. Які?

варіанти відповідей

Власники

Редактори

Слухачі

Коментатори

Адміністратори

Куратори

Читачі

Керувальнки

Запитання 5

Чи вірне твердженння: "Читачі не можуть остаточно видаляти файли, папки та документи Google, а також змінювати налаштування спільного доступу до об’єктів"?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 6

Чи вірне твердження: "Коментатори можуть остаточно видаляти файли, папки та документи Google власника, а також змінювати налаштування спільного доступу до них, не даючи дозвіл іншим"?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Як організувати спільну роботу на відстані в Інтернеті?

варіанти відповідей

Щоб організувати таку діяльність, потрібно надати всім учасникам 

доступ до спільних документів та організувати їх спілкування на від-

стан

Для цього треба створити електронну скриньку, на яку усі матимуть дозвіл для використання

Скористатись сервісами для самостійної роботи з документами

Для організації спільної роботи необхідно переслати сторонні контакти на служби миттєвого обміну повідомленнями, щоб створити чат

Запитання 8

Які існують Інтернет-ресурси для організації спільної роботи?

варіанти відповідей

Prezi

 Microsoft Teams

Google Meet

Canva

Moodle

Google Docs

Amino

Portal

Запитання 9

Які переваги є у Інтернет-ресурсі Canva?

варіанти відповідей

Надає безкоштовну можливість створювати гарні слайди, листівки, плакати, інфографіку та фотоколажі.

Готові роботи можна завантажувати не лише у форматі PNG або PDF, а і PPX, JPG та DOC

Надає готові листівки, плакати та презентації за мінімальну ціну

Одразу дає можливість працювати за адміністратора після регистрації

Запитання 10

Які недоліки є у Інтернет-ресурсі Prezi?

варіанти відповідей

Над створенням презентації може одночасно співпрацювати група не більше з 10 осіб

Не дає змогу безкоштовно створювати динамічні, гарно оформлені презентації

Має лише декілька готових оформлень до презентацій, за які треба пройти багато шляху

Програма не предназначена для створення презентацій, яких неможливо створити у PowerPoint

Запитання 11

До якого фахівця відносяться такі критерії:

• лідерські якості;

• аналітичний склад розуму;

• уміння комплексно розібрати ситуацію;

• націленість на результат;

• уміння приймати рішення;

• відповідальність;

• здатність оцінити наслідки управлінського рішення;

• комунікативність;

• висока працездатність;

• розуміння галузевої специфіки своїх проєктів.

варіанти відповідей

Секретар

IT- фахівець


Менеджер проєкту

HR-менеджери


Запитання 12

До якого фахівця відносяться такі критерії:

• мати професійний імідж;

• добре володіти мовою і письмом;

• добре орієнтуватися в часі;

• давати лад документації, швидко знаходити необхідні папери;

• уміти правильно оформлювати звіти, вести ділову переписку  

керівника;

• освоювати новітні комп’ютерні програми для діловодства;

• бути енергійним, виявляти ініціативу;

• швидко знаходити взаєморозуміння з колегами та клієнтами;

• підтримувати ефективну роботу офісу за відсутності шефа;

• контролювати фінанси офісу;

• бути обачним у конфіденційних і делікатних питаннях бізнесу.

варіанти відповідей

Спеціаліст з інжинірингу


Юрист

Менеджери по роботі з персоналом


Секретар

Запитання 13

Головне завдання менеджера проєкту - це...

варіанти відповідей

Реалізувати ідею клієнта у визначений термін, вклавшись у визначений бюджет

Розподіляти завдання у команді, акцентуючись на свою думку


Дотримувати термін виконання роботи, як того забажає

Створює і визначає потрібних людей в команді


Запитання 14

Головне завдання секретаря - це...

варіанти відповідей

Завжди бути у «формі»: доглядати за собою  і з гідністю вирішувати питання в рамках своєї компетенції

Самостійно приймати рішення, коли керівник не відповідає вимогам кліентів

Уміти працювати з інформаційно-комунікаційними системами

Скласти програму будья-якої конференції, і більше нічого

Запитання 15

Які інтернет-професії найпоширеніші у сьогодення?

варіанти відповідей

Блогер

Видеомонтажер

Копірайтери

Менеджер інтернет-проектів

Перекладач

Аграрії

Веб-дизайнер

Юристи-консультанти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест