Складний шлях пошуку ідеалу життя розкрито у творі
Дорога в Казку з твору О.Олеся — це символ
«Блавати», «гротески» трапляються у творі
У поезії "Інфанта" "акордами проміннострунними", "килимами вогненолунними", "у завивалі мрійнотканному" - усе це
У якому вірші автор створює узагальнено-ідеалізований жіночий образ
Порівняння з Фаустом наявне в поезії,що розпочинається словами:
Поезія "Блакитна панна" - зразок
Прочитайте рядки із поезії.
Вона верталась із ясного саду,
Ясна, як сад, і радісна, як сміх.
У цих рядках НЕМАЄ
Словами: "У тебе голос чистий, як струмок, а очі - непрозорі..." героїня твору Лесі Українки звертається до
Прочитайте уривок з поезії.
Гори! Життя - єдина мить,
Для смерті ж - вічність ціла.
Емоційної виразності цим рядкам додає
Укажіть, кому належить цитата з драми-феєрії "Лісова пісня" Лесі Українки: "Я тії подою, що тут застала, та націджу три краплі молока - хунт масла буде..."?
Що є образами-символами в поезії "Чари ночі"?
До якого жанру належить твір "Чари ночі"?
"Освячений, в солодкій муці... був по той бік добра і зла ліричний герой твору
Музикою зір блакитнооких ліричний герой вірша «О слово рідне! Орле скутий!..» називає
Чому ж стоїш без руху ти, Коли весь світ співає? Налагодь струни золоті: Бенкет весна справляє. У цих рядках НЕМАЄ
У завивалі мрійнотканому Дрімала синя далечінь, —
І от на обрії туманному Замиготіла ваша тінь. У цих рядках НЕМАЄ
Алюзія на твір Й. В. Ґете наявна в поезії
Установіть правильно зазначену відповідність між ліричними образами та назвами творів
1 шум дерев
2 верби п'яні
3 безжалісний меч
4 килими вогнелунні
А «Інфанта»
Б «Чари ночі»
В «Мріє, не зрадь...»
Г «О слово рідне! Орле скутий!..»
Д "Слово, чому ти не твердая криця..."
Події в драмі-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки розгортаються в такій послідовності:
У вірші "Чари ночі" є всі образи-символи, ОКРІМ
Що зробила Мавка для того, аби не жати жито?
Кого Мавка називала своїм дідом?
Кому належать слова:
Я душу дав тобі? А тіла збавив!
Бо що ж тепера зтебе? Тінь! Мара!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома