1. Мені легше що-небудь зробити самому, чим пояснити іншому.
Я краще розумію, якщо мені пояснюють на предметах або малюнках.
Мені подобається усе робити своїми руками.
При рішенні задачі мені легше йти методом проб та помилок
Мені подобалося в дитинстві збирати конструктор з деталей лего.
Коли я чую музику, мені хочеться танцювати
Я люблю щось робити своїми руками : шити, майструвати, ремонтувати.
Істинно тільки те, що можна поторкати руками.
Мені цікаво складати комп'ютерні програми
Я люблю грати в шахи.
У дитинстві я створював (а) свій шифр для листування з друзями.
Мені цікаво розбиратися в природі фізичних явищ.
Я віддаю перевагу точним наукам (математику, фізику).
Я розумію красу математичних формул.
Мені цікаво було б розшифрувати древні письмена
Я легко запам'ятовую формули, символи, умовні позначення
Я люблю читати книги.
Я легко викладаю свої думки як в усній, так і в письмовій формі.
Я надаю велике значення словам
Мені цікава робота ведучого теле- радіопрограм, журналіста
Мене захоплює точність і глибина деяких віршів.
Мені легко говорити перед будь-якою аудиторією.
Я легко засвоюю незнайомі фрази і граматичні конструкції мови
Друзі люблять слухати, коли я ним щось розповідаю.
Мені подобається живопис, скульптура, архітектура, музика.
Коли я читаю книгу, я чітко бачу її героїв і описувані події.
Знайомі мелодії викликають у мене в голові визначені картини.
Мені легко представити предмет або тварину, які не існують в природі.
Знайомий запах викликає в моїй пам'яті минулі події.
Я люблю відвідувати виставки, спектаклі, концерти
Я згоден з твердженням, що краса врятує світ.
Я легко можу представити в образах зміст розповіді або фільму.
Навіть у налагодженій справі я намагаюся щось поліпшити.
Мені важко виконувати роботу, що вимагає жорстких обмежень.
Різноманітні захоплення роблять життя людини багатше і яскравіше.
Мені більше подобається процес діяльності, чим сам результат.
Я не хотів(а) б підпорядковувати своє життя строгою
Я сумніваюся навіть в тому, що для інших очевидно.
Не люблю ходити одним і тим же шляхом.
Я не можу заспокоїтися, поки не доведу свою працю до досконалості.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома