Для розповіді характерні усі ознаки, ОКРІМ:
Прочитайте текст. Укажіть тип мовлення
Отож року Божого 17... я беруся за перо й повертаюся думками до тих часів, коли у мого батька був заїзд «Адмірал Бенбов» і коли під нашим дахом оселився засмаглий старий моряк з рубцем від шаблі на щоці.
Я пригадую, ніби те було тільки вчора, як він важкою ходою підступив до дверей нашого заїзду, а слідом за ним прикотили на візку моряцьку скриню. То був високий, міцний, огрядний чоловік з брунатним обличчям. Над коміром його заяложеної синьої куртки стирчала просмолена косичка. Руки в нього були зашкарублі й пошрамовані, з чорними поламаними нігтями, а рубець на щоці мав неприємний блідо-багровий відтінок (Роберт Луїс Стівенсон «Острів скарбів»).
Для роздуму характерні такі ознаки:
Визначте 3 правильні відповіді
Для роздуму характерні такі ознаки:
Визначте 3 правильні відповіді
Висловлення про особу, тварину, предмет чи явище з указівкою на їхні ознаки — це:
Установіть відповідність між типом мовлення та прикладом.
Коли несподівано з’явився Мурчик на порозі нашого будинку, то батьки були розгублені. Звісно, це величезна відповідальність. Чи можемо ми залишити кота? Можливо, потрібно відшукати господаря чи звернутися до притулку для тварин? Я вважаю, що ми вчинили правильно, взявши його до себе: нагодували, напоїли. Потім написали оголошення, можливо, його хтось шукає, а поки залишиться в нас, бо потрібно допомагати тваринам . Це наші брати менші.
Установіть відповідність між типом мовлення та прикладом.
Прийшовши до свого будинку, я помітив, що на порозі хтось солодко спить. Підійшовши ближче, — зрозумів, що то кіт. Тваринка, побачивши мене, ще більше здивувалася. Неочікуваним було й те, що пухнастик навіть не звернув ніякої уваги на мене. Було таке враження, що це точно мій домашній улюбленець, який вийшов прогулятися, а потім заснув біля своєї оселі.
Установіть відповідність між типом мовлення та прикладом.
Ми одразу зрозуміли, що це гарнюнє кошеня залишиться в нас. На порозі з’явився Мурчик. Сам сіренький, а лапки білі, хвостик піднятий догори. Вушка гостренькі, спинка гладенька, мов шовк. Почав муркотіти, коли налили йому водички. Я люблю своє миле кошеня!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома