Текст - це ...
Текст-розповідь - це ...
Текст-опис - це ...
Прочитай і визнач тип тексту.
Лиска була проворна й красива. Руда шкурка аж вилискує, вушка стирчать, хвіст пухнастий з білим кінчиком. Ступає повільно, м’яко, до всього придивляється, прислухається.
Прочитай текст. Визнач тип тексту.
Школярі знайшли в лісі білочку.
У звірятка була поранена лапка. Діти поселили білочку в живому куточку і доглядали за нею.
Незабаром лапка загоїлася. І білочку віднесли до лісу.
Прочитай текст. Вибери найбільш вдалий заголовок.
Ось і літо. Стало тепло й сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.
Калина — чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш народний символ і краса.
Яких слів найбільше в тексті-описі?
Яких слів найбільше в тексті-розповіді?
Визначте тип тексту
Береза – красиве дерево. У неї білий стрункий стовбур. Кора на березі гладенька, листя коротке й широке. По краях у листочків дрібненькі зубчики. Восени берізка змінює своє зелене вбрання на золотий колір.
Визначте тип тексту
Малята в лисиці з'являються в березні-квітні. Більше місяця мати-лисиця годує їх молоком. Батьки турбуються про лисенят, годують та захищають їх. А восени молоді лиси розходяться хто куди.
Визнач послідовність речень так, щоб утворився текст.
1 Вони дружно почали ліпити хатку.
2 Навесні повернулися ластівки.
3 У гніздечку з'явились ластів'ята.
4 Своїм щебетанням пташенята зустрічають сонечко.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома