Контрольна робота. Службові частини мови. Вигук

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 872 рази
24 запитання
Запитання 1

Усі прийменники написано правильно в рядку

варіанти відповідей

з метою, з-над, наприкінці, з-перед

у продовж, з-під, упоперек, поперед

з-поміж, у зв’язку з, підчас, з-поза

по-під, за винятком, поруч, із-за

Запитання 2

Усі прийменники написано правильно в рядку

варіанти відповідей

відповідно до, щодо, позаду, за-для

з-посеред, окрім, під-кінець, заради

у галузі, за винятком, з-під, навпроти

не зважаючи на, попри, з-поза, услід

Запитання 3

Прийменник є в кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

Між горами старий Дніпро, неначе в молоці дитина.

Не можна любити народів других, якщо ти не любиш Вкраїну.

Батьківщина починається для людини зі шматка неба

Люди з красивими душами не здатні на підлість.

Запитання 4

Прийменник є в кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

Без країни не проживеш.

Друзі пізнаються в біді.

Не гріє сонце на чужині.

Як гукнеш, так і відгукнеться.

Запитання 5

Прийменник виділено в реченні

варіанти відповідей

Лунає неподалік пісня сили, краси.

Назустріч здіймалося місто в бронзі.

Напередодні всю ніч ішов лапатий сніг.

Козаки навколо фортеці копали шанці.

Запитання 6

Прийменник виділено в реченні

варіанти відповідей

Навколо — ворогів закрадливість лукава,

Ой зійди, зійди, ясен місяцю, як млиновеє коло.

Кипариси од ночі і до ранку все шумлять і шумлять навкруги.

Той ніколи не доскочить слави, хто задля неї на землі живе.

Запитання 7

Правильно вжито прийменник в обох варіантах рядка

варіанти відповідей

відпочити після обіду (по обіді)

організувати з ініціативи (по ініціативі)

надіслати на вимогу (по вимозі)

за романом Олеся Гончара (по роману)

Запитання 8

Помилково вжито прийменник у варіанті

варіанти відповідей

заходьмо по двоє

наказ по коледжу

сходіть по молоко

надішли по адресі

Запитання 9

Граматично правильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

змагання по настільному тенісу

розмовляє на англійській мові

звернутися по допомогу

пропустити із-за хвороби

Запитання 10

Граматично правильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

заступник по виховній роботі

повертатися на тролейбусі

розсістися по своїх місцях

виконати на замовлення

Запитання 11

Частки НЕМАЄ в реченні

варіанти відповідей

Тільки з юних літ мені відкрилась правда.

Лунають лише пісні солов’їні.

Тече вода із-за гаю та попід горою.

Нехай квітне планета чистотою.

Запитання 12

Частки НЕМАЄ в реченні

варіанти відповідей

Правда таки переможе.

Пішов би я в Україну.

Майже тиждень не було дощу.

Я буду крізь сльози сміятись.

Запитання 13

Через дефіс треба писати всі частки рядка

варіанти відповідей

будь/хто, якби/то, що/не/день

казна/коли, аби/кого, хтозна/що

чого/небудь, як/то, де/котрий

будь/як, що/небудь, зумів/таки

Запитання 14

Через дефіс треба писати всі частки рядка

варіанти відповідей

навряд/чи, тут/таки, казна/де

де/коли, правда/бо, будь/чого

які/ж/бо, колись/то, що/небудь

отак/бо, скажи/но, будь/звідки

Запитання 15

Правила правопису частки порушено в реченні

варіанти відповідей

На те й лихо, щоб з тим лихом битись.

Отаке то на сім світі роблять людям люди.

Степаночку, голубчику, чого-бо ти плачеш?

Ти б не хотів, щоб день уже скінчився?

Запитання 16

Правила правопису частки порушено в реченні

варіанти відповідей

А серце таки рветься до кращого життя.

О, якби-то листя, листя не жовтіло…

А він коня поганяє, ніби-то й не бачить.

«Що ж то за краса!» — шепотять дівчата.

Запитання 17

Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Треба дзвінкий голос мати, що/б гарно співати.

Ми не розлучимось з тобою, що/б не сталось.

Повідомили про/те, що зустріч відбудеться завтра

Вибач мені, брате, за/те, що спізнився з допомогою.

Запитання 18

Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Що/б улітку не вродило, те зимою не завадить.

Що/б не трапилося — будь людиною.

Що/б там не кричало, біжи й не оглядайся.

Що/б жить — ні в кого права не питаюсь!

Запитання 19

Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Як/би ти не знав багато, а більше за всіх не знатимеш.

Про що/б не писав поет, він завжди пише про людину.

Я поважаю тебе за/те, що ти завжди дотримуєш слова.

Я мушу книжки читати, що/б очі мої не осліпли.

Запитання 20

Виділену сполуку треба писати окремо в реченні

варіанти відповідей

Як/би там не було, а комусь належало це перевірити.

Як/би було десять рук, усім би робота знайшлась.льки надія одна.

Як/би ви знали, паничі, як люди плачуть живучи.

Як/би не було зими, за кожух не дбали б ми.

Запитання 21

Вигук виділено у варіанті

варіанти відповідей

Бувай здоров, Орлюче! Кланяйся від нас своєму дому.

Як тебе не любити, Києве мій.

Ви чуєте, скільки вогню в нашій мові!

Хай шумить єдиним світлим шумом синій Дніпр і срібноводна Вісла.

Запитання 22

Немає вигука в реченні

варіанти відповідей

Оте „ура” ще довго вчувалося тим, хто вижив після атаки.

Перепрошую, скажіть, будь ласка, котра година.

Ой, як гарно навколо!

Гей ти, хлопче, топчи стежку до нашої хати.

Запитання 23

Не ставиться розділовий знак після вигука в реченні

варіанти відповідей

O як я люблю рідну землю!

Гей гуси-лебеді, летіть над полями, над морями.

Ой ти, дівчино, з горіха зерня.

Гей над ставом верба похилилася.

Запитання 24

Усі слова є вигуками в рядку

варіанти відповідей

леле, дінь, проте, щоб

фе, даруйте, лише, хай

гей, доброго ранку, авжеж, нехай

ну, ах, вибачте, ех

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест