Укажіть особливості процесу післявоєнної відбудови народного господарства УРСР (1945-початок 1950-х рр)
Митрополит УГКЦ, який був заарештований у 1945 р. і провів на засланні 18 років...
Причина входження УРСР до складу ООН як держави-засновниці
У якому році відбулася подія, відображена в уривку з історичного джерела:«У теперішній ситуації, коли завдяки героїчним подвигам і славній перемозі Радянського Союзу всі українські землі з’єдналися разом... собор постановляє скасувати постанови Берестейського Собору 1596 р., ліквідувати унію... і повернутися до нашої батьківської святої православної віри і Руської Православної Церкви...»?
Уривок з історичного джерела «Особи, які відстоюють принципи формальної генетики, неспроможні зрозуміти геніальної вказівки Леніна про те, що “пізнання людини не є... пряма лінія, а крива лінія, що безмежно наближується до ряду кіл, до спіралі”...» доцільно використовувати, характеризуючи явище
Хто очолив АН УРСР в 1946 р?
У якому році Українська РСР стала членом ООН?
До 1950р УПА очолював:
Коли була проведена грошова реформа ,яка мала ліквідувати наслідки війни у фінансовій системі Радянського Союзу?
«…До Центрального табору праці в Явожно, розташованого на території філіалу колишнього концентраційного табору в Освенцимі, …потрапляли особи, «підозрювані у зв’язках з УПА» …основну частину в’язнів становили українські селяни, які потрапили до табору через так звану «колективну відповідальність». За цей період через концентраційний табір й пройшло 3 936 українських в’язнів, з них 823 жінки та кілька дітей. Більш ніж 160 в’язнів внаслідок тортур і самогубств загинули».
Про яку операцію йдеться в уривку джерела?
Установіть відповідність між історичними персонами та їхніми характеристиками.
1. О. Палладін
2. В. Філатов
3. К. Білокур
4. Н. Ужвій
А художниця, майстер народного декоративного мистецтва
Б лікар-офтальмолог
В композитор
Г керівник Академії наук УРСР
Д акторка театру та кіно
Прочитайте уривок з історичного джерела про голод 1946–1947 рр. і виконайте завдання.
«...Посуха, особливо в червні–липні, до всіх нещасть додала ще й свої. Урожай зернових вийшов доісторичний.., тобто один центнер посіяли, а зібрали три центнери в найліпшому разі. Та ще який тоді був обробіток ґрунту? Сяк-так, аби вкинути зерно в землю. Поля обробляли переважно кіньми-клячами, коровами, заступами, сапами, а збирали косами та жіночими руками...»
Уривок дає змогу визначити...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома