1. Укажіть, коли на території України з'явились перші люди.
2. Укажіть, як називався тип господарювання, за якого людина отримувала все, що їй необхідно для існування в готовому вигляді від природи.
3. Основним заняттям людини розумної за часів пізнього палеоліту було:
4. Укажіть період доби мезоліту на теренах України. ;
5. Укажіть, хто з пралюдей навчився добувати вогонь.
6. Укажіть назву скіфського кургану, у якому була знайдена пектораль.
7. Укажіть, якому поняттю відповідає наведене визначення. Сукупність споріднених речових залишків, знайдених під час археологічних розкопок, що належать до одного історичного часу і території.
8. Укажіть, до якого періоду відносять появу в людини вміння користуватися луком і стрілами, а також приручення собаки.
9. Укажіть, як називається наука, об'єктом дослідження якої є пам'ятки кам'яного, мідного (бронзового), залізного віків і частково пізніших часів (стоянки, поселення, поховання, різні типи знарядь праці, зброї, посуду, прикрас, предмети побуту, мистецтва тощо).
10. Укажіть місце розташування стоянки, у якій було знайдено перший у світі ансамбль музичних інструментів.
11. Трипільська культура охоплює період;
12. Укажіть, яка галузь господарства становила основу життєдіяльності трипільців.
13. Укажіть, до якого періоду вчені відносять появу людини розумної.
14. Укажіть, якою цифрою на карті означено найдавнішу стоянку, яка виникла на території України:
15. Укажіть, яке з наведених тверджень є правильним.
1. На картосхемі заштриховано територію розселення племен трипільської культури;
2. на картосхемі заштриховано територію розселення племен ямково-гребінцевої кераміки.
16. Укажіть, яку територію заштриховано на картосхемі.
17. Укажіть, як називають кочовий іраномовний народ, який прийшов із Нижнього Поволжя в причорноморські степи в IX ст. до н. е. й жив там упродовж двох століть.
18. «Неолітична революція» на території України охоплює період:
19. Існування Великої Скіфії припадає на період:
20. Укажіть, як звали скіфського царя, який підкорив своїй владі всі скіфські землі від Дунаю до Дону, карбував власну монету.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома