Вибери цеглинку. Прочитай поданий текст і укажи його тип.
Білочка була зовсім близько. Мені вдалося добре її розгледіти. Вона була руда, пухнаста, а хвостик трохи світліший, сіруватий. На вушках — чорні китички.
Прочитай запропонований текст і подумай істинним чи хибним є твердження про нього.
Ми були біля річки і навесні, і влітку, і навіть восени. А тепер все готується до зими: верба похилила своє гілля, а золоті листочки повільно опадають на землю.
ТВЕРДЖЕННЯ:
Я ВВАЖАЮ, ЩО ЦЕ ТЕКСТ-ОПИС.
Знайди сонечко, що прожене хмаринку. Прочитай запропоновані слова і укажи тип тексту, для якого вони характерні.
Прочитай поданий текст. Визнач тип тексту та добери влучний заголовок.
Тихо в лісі. Стрибає зайчик-побігайчик. Раптом зашарудів сухий кущик. Звірок злякався, підвівся на задні лапки й прислухається. В лісі знову тихо. Заспокоївся зайчик і пострибав собі далі.
Увага! З тексту втекло речення. Знайди тип тексту, з якого було втрачено речення.
Мишко піймав на рукавичку сніжинку.
Допоможи другокласнику знайти тип поданого тексту.
Марина з мамою пішли по гриби.
Вони взяли з собою кошики.
Дівчинка зібрала повний кошик.
У ньому були боровики та лисички.
Прочитай дані тексти. Встанови зв'язок між текстом та його типом.
Росте край дороги горобина. Навесні вона зеленіє ніжним листячком. Влітку її кетяги набирають соку і червоніють. Та особливо гарна горобина восени. Червоне намисто, яскравий віночок. Стоїть, мов дівчина в українському одязі.
Я вважаю, що дощ є цілющою водою для усього живого.
По-перше, напуваючи землю, він не дає всохнути рослині. По-друге, вчасний дощ — запорука щедрого врожаю. По-третє, повітря стає свіжішим, а шумні вулиці — чистішими від пилу.
Дощ дуже необхідний для нашої природи.
Тихо в лісі. Стрибає зайчик-побігайчик. Раптом зашарудів сухий кущик. Звірок злякався, підвівся на задні лапки й прислухається. В лісі знову тихо. Заспокоївся зайчик і пострибав собі далі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома