тренування з теми "Типи текстів"

Додано: 25 травня
Предмет: Українська мова, 2 клас
7 запитань
Запитання 1

Вибери цеглинку. Прочитай поданий текст і укажи його тип.

 

Білочка була зовсім близько. Мені вдалося добре її розгледіти. Вона була руда, пухнаста, а хвостик трохи світліший, сіруватий. На вушках — чорні китички.

варіанти відповідей
Запитання 2

Прочитай запропонований текст і подумай істинним чи хибним є твердження про нього.

 

Ми були біля річки і навесні, і влітку, і навіть восени. А тепер все готується до зими: верба похилила своє гілля, а золоті листочки повільно опадають на землю.

 

ТВЕРДЖЕННЯ:

Я ВВАЖАЮ, ЩО ЦЕ ТЕКСТ-ОПИС.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Знайди сонечко, що прожене хмаринку. Прочитай запропоновані слова і укажи тип тексту, для якого вони характерні.

варіанти відповідей
Запитання 4

Прочитай поданий текст. Визнач тип тексту та добери влучний заголовок.


 Тихо в лісі. Стрибає зайчик-побігайчик. Раптом зашарудів сухий кущик. Звірок злякався, підвівся на задні лапки й прислухається. В лісі знову тихо. Заспокоївся зайчик і пострибав собі далі.

варіанти відповідей

Текст-міркування "Тиша у лісі"

Текст-розповідь "Лякливий зайчик"

Текст-опис "Зайчик"

Запитання 5

Увага! З тексту втекло речення. Знайди тип тексту, з якого було втрачено речення.

 



 

Мишко піймав на рукавичку сніжинку.

варіанти відповідей

Текст-міркування

Текст-опис

Текст-розповідь

Запитання 6

Допоможи другокласнику знайти тип поданого тексту.

 Марина з мамою пішли по гриби.

Вони взяли з собою кошики.

Дівчинка зібрала повний кошик.

У ньому були боровики та лисички.

варіанти відповідей

Розповідь

Опис

Запитання 7

Прочитай дані тексти. Встанови зв'язок між текстом та його типом. 

 

Росте край дороги горобина. Навесні вона зеленіє ніжним листячком. Влітку її кетяги набирають соку і червоніють. Та особливо гарна горобина восени. Червоне намисто, яскравий віночок. Стоїть, мов дівчина в українському одязі. 



Я вважаю, що дощ є цілющою водою для усього живого.

По-перше, напуваючи землю, він не дає всохнути рослині. По-друге, вчасний дощ — запорука щедрого врожаю. По-третє, повітря стає свіжішим, а шумні вулиці — чистішими від пилу.

Дощ дуже необхідний для нашої природи. 



Тихо в лісі. Стрибає зайчик-побігайчик. Раптом зашарудів сухий кущик. Звірок злякався, підвівся на задні лапки й прислухається. В лісі знову тихо. Заспокоївся зайчик і пострибав собі далі.

варіанти відповідей

1-Текст-опис, 2-Текст-міркування, 3-Текст-розповідь

1-Текст-опис, 2-Текст-розповідь,3-Текст-міркування

1-Текст-розповідь, 2-Текст-міркування, 3-Текст-опис

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест