Тридцятилітня війна тривала впродовж:
Основні бойові дії Тридцятилітньої війни тривали на території:
Який період Тридцятилітньої війни був останнім?
Коли був підписаний Вестфальський мир?
Під час війни Альбрехт Валленштейн очолював війська:
Якого етапу Тридцятилітньої війни не існувало?
7.Співвіднесіть битви Тридцятилітньої війни з країнами, на території яких вони :
А_на Білій Горі 1 Саксонія;
Б поблизу селища Брейтенфелд 2 Баварія;
В поблизу Лютцена 3 Франція;
Г поблизу ріки Лех 4 Чеське королівство.
Д поблизу міста Рокруа
8. Установіть відповідність між державами та їх зовнішньополітичними цілями в Європі на початку XVІІ ст.:
А_ Священна Римська імперія
1 посідала суперечливу позицію: виступала проти посилення впливу Габсбургів у Північно-Західній Німеччині та в районі Північного моря і, разом з тим, не бажала зміцнення держав антигабсбурзької коаліції;
Б Франція
2 вела війну з Іспанією за незалежність і тому була зацікавлена в ослабленні влади іспанських та австрійських Габсбургів, установленні панування свого торговельного флоту на старих ганзейских шляхах;
В Англія
3 давно ворогувала з іспанськими й австрійськими Габсбургами, прагнула установити власне панування на континенті. Через це вона була змушена шукати союзників серед протестантських держав;
Г Швеція
4 загальним було прагнення об’єднати країни Європи в єдину християнську імперію і встановити свою гегемонію на континенті.
Д Голландія
9.Установіть відповідність між періодами Тридцятилітньої війни та основними
подіями:
А_Датський
1 вступ у війну Франції; виснаження воюючих сторін; реальна перспектива поразки Габсбургів; Вестфальський мир;
Б Чеський
2 вступ у війну Данії; початок діяльності Валленштейна і створення ним армії найманців;
поразка Крістіана ІV і вихід Данії з війни;
В Чесько-датський
3 успішні дії шведської армії; загибель Густава-Адольфа; розкладення шведської армії; успіхи Габсбургів; убивство Валленштейна;
Г Шведський
4 поразка чехів біля Білої гори; успіхи Габсбургів та їхніх союзників, що викликало занепокоєння Франції, Англії, Голландії.
Д Франко-шведський
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома