Комп'ютерна графіка.3D-графіка.

Додано: 11 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: Тривимірна графіка
Тест виконано: 9 разів
19 запитань
Запитання 1

Як називається розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм

варіанти відповідей

Векторна графіка

Тривимірна графіка

Растрова графіка

Фрактальна графіка

Запитання 2

На якому пристрої можна роздрукувати Тривимірні моделі, створені в програмах 3D-графіки?

варіанти відповідей

3D-принтер

сканер

плотер

смартфон

Запитання 3

Тривимірні образи персонажів, навіть таких, яких не існує в реальному світі, та об’єктів з їх оточення, створюють з використанням засобів тривимірної графіки

варіанти відповідей

Інженерне проєктування

Архітектура

Освіта та наука

Кінематографія, мультиплікація, комп’ютерні ігри

3D-друк

Запитання 4

Застосовується у різних галузях діяльності людини для друкування на 3D-принтері матеріального об’єкта на основі попередньо розробленої комп’ютерної 3D-моделі цього об’єкта

варіанти відповідей

для перегляду 3D-моделей

для створення 3D-зображень - 3D-редактори

для візуалізації (рендерингу) 3D-об’єктів

для видалення 3D-моделей

Запитання 5

Які тривимірні об’ємні примітиви використовуються у 3D-редакторах?

варіанти відповідей

квадрат

куб

коло

сфера

циліндр

Запитання 6

Растрове зображення -

варіанти відповідей

 зображення, яке створюється за допомогою ліній.

зображення, яке створюється за допомогою пікселів відповідних кольорів.

зображення, яке створюється за допомогою графічних примітивів.

Запитання 7

Векторне зображення -

варіанти відповідей

 зображення, яке створюється за допомогою пікселів.

забраження, яке створюється за допомогою растру.

зображення, яке створюється за допомогою математичного подання простих обєктів (ліній, кіл).

Запитання 8

Найменша одиниця растрового зображення -

варіанти відповідей

 растр

коло

піксель

пряма

Запитання 9

Переваги растрових зображень -

варіанти відповідей

простота редагування окремих елементів

можна отримати за допомогою пристрою (фотоапарату)

реалістичність

збереження якості після масштабування

Запитання 10

Векторне зображення складається з

варіанти відповідей

 пікселів

векторів

кольорів

геометричних фігур

Запитання 11

Переваги растрових зображень -

варіанти відповідей

простота редагування окремих елементів

 можна отримати за допомогою пристрою (фотоапарату)

 реалістичність

збереження якості після масштабування

Запитання 12

Вкажіть растрове зображення.

варіанти відповідей
Запитання 13

Операції змінення масштабу відображення, точки перегляду та способу подання виду сцени у Вікні 3D-огляду називають операціями ...

варіанти відповідей

тривимірної навігації

перспективної проекції

ортогональної проекції

трансформації

Запитання 14

Для виконання операцій тривимірної навігації призначено різні засоби:

варіанти відповідей

інструменти управління переглядом Вікна 3D-огляду

використання команд мови програмування

 «гарячі» клавіші на додатковій цифровій клавіатурі

маніпуляції з мишею за наведення вказівника на Вікно 3D-огляду 

Запитання 15

Натискаючи або утримуючи натиснутими клавіші + / на додатковій цифровій клавіатурі або прокручуючи коліщатко миші, можна ...

варіанти відповідей

змінити масштаб перегляду об’єктів (наближення або віддалення) у Вікні 3D-огляду

перемістити початок координат у Вікні 3D-огляду

змінити точку перегляду сцени (змінити напрямки координатних осей)

переключитися на вигляд сцени через об’єктив камери

переключитися між режимами ортогональної та перспективної проєкцій

одночасно відобразити у Вікні 3D-огляду вид сцени зверху, спереду, справа та перспективну проєкцію

Запитання 16

Натиснувши клавішу Shift та перемістивши вказівник у Вікні 3D-огляду з натиснутим коліщатком прокручування, можна ...

варіанти відповідей

змінити масштаб перегляду об’єктів (наближення або віддалення) у Вікні 3D-огляду

перемістити початок координат у Вікні 3D-огляду

змінити точку перегляду сцени (змінити напрямки координатних осей)

переключитися на вигляд сцени через об’єктив камери

переключитися між режимами ортогональної та перспективної проєкцій

одночасно відобразити у Вікні 3D-огляду вид сцени зверху, спереду, справа та перспективну проєкцію

Запитання 17

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Медицина

Промисловість

Кіно

 Архітектура

Запитання 18

Для переміщення у вікні 3D вигляду нам потрібно натиснути на клавіатурі ...

варіанти відповідей

Shift+колесо мишки

цифру 1

цифру 3

цифру 7

Запитання 19

Якщо в результаті якихось маніпуляцій ви перемістилися таким чином, що об'єкти перестали бути видимими на вашій сцені, то натисканням клавіші... ви зможете побачити всю сцену з усіма її елементами

варіанти відповідей

Home

Shift

NumLock

ESC

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест