Тривимірна графіка. Blender. Рендеринг тривимірної сцени

Додано: 11 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 87 разів
14 запитань
Запитання 1

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання 

Проектування

Виведення

Запитання 2

Основним об’єктом комп’ютерної графіки є

варіанти відповідей

Текст

Схема

Картинка

Графічне зображення 

Запитання 3

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері

Запитання 4

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Комп'ютерна графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Запитання 5

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Плотер

Монітор

Графічний редактор

Запитання 6

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання

Проектування

Виведення

Запитання 7

Назвіть основні види комп'ютерної графіки

варіанти відповідей

векторна

растрова

тривимірна

фрактальна

анімаційна

фонова

вордовська

Запитання 8

Програми для 3D моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

Paint 3D

Blender

Photoshop

AutoCAD

Запитання 9

Завдання тривимірного моделювання -

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 10

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція створення копій елементів

операція створення ребер елементів

операція зглажування стиків між елементами

Запитання 11

Масштабування в BLENDER виконуємо:

варіанти відповідей

прокручуючи колесо миші

затискаючи колесо прокрутки миші

натискаючи ліву кнопку мишіі

натискаючи одночасно колесо та праву кнопку миші

Запитання 12

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 13

Для одержання тривимірної моделі на площині потрібні такі кроки


варіанти відповідей

проектування

моделювання

Рендеринг

 виведення отриманого зображення


Запитання 14

Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об’ємних об’єктів, це

варіанти відповідей

растова

векторна

змішана

тривимірна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест