Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

Додано: 8 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 305 разів
8 запитань
Запитання 1

Комп'ютерна графіка - це ...

варіанти відповідей

розділ інформатики, який вивчає методис творення цифрових зображень, які можна обробляти та виводити засобами обчислювальної техніки

методи створення цифрових зображень, які можна обробляти та виводити засобами обчислювальної техніки

розділ мистецтва, який вивчає методи створення цифрових зображень, які можна обробляти та виводити засобами обчислювальної техніки

методи створення готових зображень, які можна обробляти та виводити засобами обчислювальної техніки

Запитання 2

Оберіть види комп’ютерної графіки:

варіанти відповідей

растрова

векторна

фрактальна

3-D графіка

примітивна

анімаційна

Запитання 3

Оберіть формати графічних файлів:

варіанти відповідей

BMP

JPEG

GIF

PNG

DOCX

XLS

Запитання 4

3D-графіка – це ...

варіанти відповідей

розділ комп’ютерної графіки, який оперує прийомами та інструментами для

зображення об’ємних об’єктів і управління ними в тривимірному просторі.

розділ комп’ютерної графіки, який оперує прийомами та інструментами для зображення об’єктів.

розділ комп’ютерних наук, який оперує прийомами та інструментами для зображення графіків та діаграм

Запитання 5

Оберіть галузі застосування тривимірної графіки:

варіанти відповідей

Архітектура

Кінематоргаф

Відеоігри

Медицина

Наука

Промисловість

Дитяча література

Театральні постановки

Запитання 6

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг.

Моделювання, рендеринг, виведення.

Введення, моделювання, виведення.

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 7

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних

перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень

відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень

відповідно до вимог до майбутнього зображення.

Запитання 8

Оберіть 3-D редактори:

варіанти відповідей

Blender

Sketch up

Paint 3D

Photoshop

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест