9_Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. Програма Blender. Робота з групами об’єктів. Рендеринг тривимірної сцени

Додано: 2 жовтня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Комп'ютерна графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Запитання 2

Виберіть з переліку апаратні засоби виведення комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Плотер

Монітор

Графічний редактор

Запитання 3

3D-графіка  - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 4

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Запитання 5

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 6

Завдання тривимірного моделювання —


варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 7

Копію виділеного об'єкта можна створити за допомогою клавіш

варіанти відповідей

Ctrl + C

Shift + A

Shift + Z

Ctrl +V

Запитання 8

До основних тривимірних примітивів відносяться:

варіанти відповідей

циліндр

куб

конус

прямокутник

вектор

тор

сфера

площина

Запитання 9

Вкажіть основні елементи вікна програми BLENDER:

варіанти відповідей

Довідка

Інструменти

Камера

Мова інтерфейсу

Об'єкт

Запитання 10

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання 

Проектування

Виведення

Запитання 11

Основним об’єктом комп’ютерної графіки є

варіанти відповідей

Текст

Схема

Картинка

Графічне зображення

Запитання 12

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання 

Проектування

Виведення

Запитання 13

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція створення копій елементів

операція створення ребер елементів

операція зглажування стиків між елементами

Запитання 14

Найпопулярнішою ділянкою використання тривимірної графіки є

варіанти відповідей

Кіно

ігри

машинобудування

проектування

Запитання 15

Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об’ємних об’єктів, це

варіанти відповідей

растова

векторна

змішана

тривимірна

Запитання 16

Яка команда контекстного меню використовується для створення копії, яка буде змінювати свою форму одночасно зі зміненням форми початкового об’єкта?

варіанти відповідей

дублювати

дублювати пов’язано

дзеркалення

копіювати об'єкти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест