Тривимірна графіка. принципи тривимірної навігації

Додано: 4 жовтня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображеньза допомогою компꞌютера - це:

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Растова графіка

Компꞌютерна графіка

Запитання 2

Виберіть з переліку апаратні засоби компꞌютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Монітор

Плотер

Графічний редактор

Програма розпізнавання графічних зображень

Запитання 3

3D-графіка - це

варіанти відповідей

Розділ компꞌютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, що призначені для зображення обꞌємних обꞌєктів.

Галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою компꞌютерної техніки.

Графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою.

Модель експерименту з екранною візуалізацією на компꞌютері.

Запитання 4

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама.

Кіно.

Медицина.

Всі відповіді вірні.

Запитання 5

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, рендеринг, виведення.

Введення, моделювання, виведення.

Моделювання, виведення, рендеринг.

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 6

Завдання тривимірного моделювання:

варіанти відповідей

Описати обꞌєкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог майбутнього зображення.

Описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені за допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог майбутнього зображення.

Описати предмети і розмістити їх у сцені за допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог майбутнього зображення.

Описати моделі і розмістити їх у сцені за допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог майбутнього зображення.

Запитання 7

Рендеринг - це

варіанти відповідей

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній.

Візуалізація — побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі.

Отримання зображення на пристрій — дисплей або принтер.

Отримання візуалізації на дисплей.

Запитання 8

Виберіть зображення піктограм, що відносяться до 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 9

Виберіть приклад абстрактної моделі

варіанти відповідей

Проекція чотиривимірного фрактала.


Модель автомобіля.

Модель човна.

Модель вулкану.

Запитання 10

Створення тривимірної математичної моделі, сцени і обꞌєктів в ній - це

варіанти відповідей

Рендеринг.

Малювання.

Моделювання.

Виведення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест