11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації

Додано: 9 жовтня 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Комп'ютерна графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Запитання 2

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Плотер

Монітор

Графічний редактор

Запитання 3

3D-графіка  - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 4

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Запитання 5

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 6

Завдання тривимірного моделювання —


варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 7

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

Матеріали

Геометрія

Джерела світра

Палітра

Віртуальні камери

Запитання 8

Вкажіть номер елемента: лампа

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Вкажіть номер елемента: камера

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Вкажіть номер елемента: курсор

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Вкажіть номер елемента: тривимірний об'єкт

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

Щоб розглянути сцену у Blender з усіх боків, треба

варіанти відповідей

переміщувати мишу, затиснувши коліщатко

переміщувати мишу, затиснувши ліву кнопку

переміщувати мишу, затиснувши праву кнопку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест