Тривимірне моделювання і анімація (урок № 37)

Додано: 28 січня
Предмет: Інформатика, 10 клас
10 запитань
Запитання 1

3D-моделювання - це

варіанти відповідей

комп'ютерна графіка, що поєднує в собі прийоми і інструменти, необхідні для створення об'ємних об'єктів в тривимірному просторі

комп'ютерне покоління цифрових зображень — головним чином складається з двовимірних моделей (таких як геометричні 2D-моделі, текст і цифрові зображення) і методів, визначених для них.

способи формування тривимірного графічного об'єкту

професійні програми для 3D-моделювання

Запитання 2

Виберіть всі етапи розробки 3D-моделі

варіанти відповідей

Моделювання або створення геометрії моделі

текстурування об'єкту

3D-візуалізація або рендеринг

деталізація

модифікація

коригування світла і місця спостереження

постпродакшн

Запитання 3

Послідовність графічно відображених (відрендерених) зображень, які формують відеоряд - це

варіанти відповідей

фіксація

анімація

моделювання

Запитання 4

Кадр - це

варіанти відповідей

це послідовність графічно відображених (відрендерених) зображень, що формують відеоряд

це короткий проміжок часу, за який відбуваються якісь зміни

це послідовні фази руху об'єкта

це фіксація положення об'єкту

Запитання 5

Частота кадрів - це

варіанти відповідей

це кількість створених кадрів

це кількість кадрів, що змінюються за секунду

це кількість створених об'єктів

це кількість створених фаз об'єкта

Запитання 6

Області застосування 3D-моделювання:

варіанти відповідей

реклама і маркетинг

міське планування

промисловість

садівництво

анімація

архітектура та дизайн інтер'єрів

кінематограф

комп'терні ігри

Запитання 7

Тривимірна анімація - це

варіанти відповідей

вид кіномистецтва, твори якого ствоюються шляхом знімання послідовних фаз руху 2D-об'єктів

вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих об'єктів

вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху об'ємних об'єктів

вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих (графічна анімація) або об’ємних (об’ємна анімація) об’єктів.


Запитання 8

За допомогою 3D-графіки можна створювати анімовані персонажі, "змусити" їх рухатися, а також шляхом проектування складни анімованих сцен, створити повноцінний анімований відеоролик

варіанти відповідей

Так

Ні

Частково

Запитання 9

Перші мальовані мультфільми були випущені

варіанти відповідей

в 1908 році у Франції

в 1908 році в Англії

в 1908 році в США

в 1908 році в Німеччині

Запитання 10

Фіксація положення об’єкта в анімації відбувається через використання 

варіанти відповідей

першого кадру

ключового кадру

останнього кадру

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест