Визначте, до якого сектору економіки належить туризм.
Дайте визначення терміну туризм.
Вкажіть природно-географічні чинники, що впливають на розвиток туризму.
Назвіть суспільно-географічні чинники, що впливають на розвиток туризму.
Вкажіть складові туристичної інфраструктури.
Вкажіть регіон, що є світовим лідером за обсягом туристичних потоків і валютних надходжень від туризму.
Вкажіть туристичний регіон світу, в якому лідерами з надання туристичних послуг є Китай, Японія, Австралія, Нова Зеландія, Малайзія, Таїланд.
Назвіть туристичні країни світу, що є складовими Близькосхідного регіону.
Вкажіть назву міжнародної організації, основною метою якої є сприяння розвиткові туризму для внеску в економічний розвиток, міжнародне взаєморозуміння, мир, процвітання, загальну повагу і дотримання прав людини й основних свобод для всіх, незалежно від раси, статі, мови і релігії.
Визначте зображення двох культурно-історичних об'єктів:
1)Велика китайська стіна,
2)мавзолей Тадж-Махал,
що, за сучасною версією, належать до семи чудес світу.
Визначте зображення двох культурно-історичних об'єктів:
1)статуя Христа-Спасителя,
2)стародавнє місто інків Мачу-Пікчу,
що, за сучасною версією, належать до семи чудес світу.
Визначте зображення трьох культурно-історичних об'єктів:
1)храм Петра в Йорданії,
2)піраміди майя Чичен-Іца,
3)колізей,
що, за сучасною версією, належать до семи чудес світу.
Визначте зображення двох об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні: 1)давнє місто Херсонес Таврійський,
2)Києво-Печерська лавра.
Визначте зображення двох об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні: 1)ансамбль історичного центру міста Львів,
2)букові праліси Карпат.
Визначте зображення трьох об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні:
1)резиденцію митрополитів Буковини та Далмації,
2)дерев'яні церкви Карпатського регіону,
3)частину так званої Геодезичної дуги Струве.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома