Творча робота з учнями засобами музичного мистецтва. Ігрові педагогічні прийоми: музично-дидактичні ігри.

Додано: 24 листопада
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Головне призначення творчих завдань на уроках музичного мистецтва?

варіанти відповідей

Засвоєння лише нотної грамоти

Розвиток музичних здібностей та творчого самовираження

Вивчення історії музики, розвиток уміння сприймати музику

Відпрацювання вокальнх навичок

Запитання 2

Яке завдання належить до творчих вправ при сприйнятті музики?

варіанти відповідей

Заспівати знайому пісню з різними емоціями, інтонаціями

Створити коротку історію за музичним уривком

Проплескати ритмічний малюнок свого імені

Виконати танцювальну імпровізацію

Запитання 3

Що формує творча діяльність у дітей?

варіанти відповідей

Уміння співати сольфеджіо

Розвиток вокальних здібностей

Нові музичні образи, інтерпретації, висловлювання у звуках, рухах, словах

Вміння інсценізувати, імпровізувати

Запитання 4

Роль вчителя у творчій діяльності учнів на уроці?

варіанти відповідей

Оцінювати творчі роботи за принципом “правильно/неправильно”

Забезпечувати строгу дисципліну  під час творчого процесу

Підтримувати індивідуальність, фантазію та створювати творчу атмосферу

Давати лише інструкції без можливості імпровізувати

Запитання 5

Що є прикладом завдання на розвиток інтонаційної виразності?

варіанти відповідей

Намалювати картину до музики

Відтворити голосом або підібрати звуки, схожі на спів пташки

Описати героя музичного твору

Порівняти дві мелодії

Запитання 6

Основна мета музично-дидактичних ігор на уроці музичного мистецтва?

варіанти відповідей

Розважити учнів

Активізувати пізнавальну діяльність і розвивати емоційно-почуттєву сферу 

Заповнити вільний час на уроці

 Зменшити навчальне навантаження

Запитання 7

Що входить до структури музично-дидактичної гри?

варіанти відповідей

Дидактичне завдання, ігрове завдання, правила гри, ігрові дії, модель, результат

Дидактичне та ігрове завдання, правила гри, результат

Ігрове завдання, правила гри, ігрові дії, результат

Сюжет та правила

Запитання 8

Яка тривалість гри є оптимальною?

варіанти відповідей

2–5 хвилин

20–30 хвилин

Близько 40 хвилин

10–15 хвилин

Запитання 9

Який різновид належить до ігор за видом діяльності?

варіанти відповідей

Ігри зі звуками

Темброві ігри

Настільні музичні ігри

Ігри на засвоєння нового матеріалу

Запитання 10

Чому важлива системність у використанні музично-дидактичних ігор на уроці?

варіанти відповідей

Важливий засіб засвоєння навчального матеріалу

Для поступового ускладнення завдань та ефективного засвоєння, закріплення навчального матеріалу на основі ігрової діяльності

Покращує розважальні хвилинки на уроці

Урізноманітнює хід уроку музичного мистецтва

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест