Думка про те, що "народ має пройти дорогами сумнівів і сподівань" звучить на сторінках твору
Укажіть, які слова належать герою на зображенні?
Укажіть правильний варіант послідовності подій у творі «Захар Беркут»
Яке із зображень ілюструє збірку поезій І. Франка, у якій є рядки:
В житті мене ти й знать не знаєш,
Ідеш по вулиці — минаєш,
Вклонюся — навіть не зирнеш
І головою не кивнеш...
«І горів, і яснів, і страждав, і трудився для свого народу» - ці слова характеризують героя І.Франка
"Складні метафори й порівняння допомагають читачам відчути зміни настрою ліричного героя, а тавтологічні повторення, риторичні запитання і розпачливі звертання перетворюють цю поезію сповідь", - ці слова характеризують твір
Заклик вірити у свій народ, у своє майбутнє, позбутися рабської психології й будувати нове життя звучить у творі
У поемі "Мойсей" рядки
Дерева — се народи землі,
А король у їх колі —
Божий вибранець, син і слуга
Господевої волі - це:
У формі щоденникових записів і листа І.Франко написав
У поемі "Мойсей" І.Франко порушив проблеми
У поемі «Мойсей» використано сюжет
Рядки
Шляхи життя важкі і грузні:
працюй - зморивсь чи не зморивсь.
Він полюбив огонь у кузні,
під молотом, що все іскривсь
пов'язані
В образі Мойсея Франко зобразив пророка, не визнаного своїм народом, тому що
У рядках
Народе мій, замучений, розбитий,
Мов паралітик той на роздорожжу,
Людським презирством, ніби струпом, вкритий!
Твоїм будущим душу я тривожу,
Від сорому, який нащадків пізніх
Палитиме, заснути я не можу -
використано поетичні фігури
Казку про те, як дерева обирали собі короля, розповідає
У рядках
Як я люблю тебе без тями,
Як мучусь довгими ночами
І як літа вже за літами
Свій біль, свій жаль, свої пісні
У серці здавлюю на дні -
використано стилістичну фігуру
Укажіть рядки одного і того ж твору «Не ридать, а добувати, / Хоч синам, як не собі, / Кращу долю в боротьбі…»
Історичну основу має
Словами «А що ти усумнивсь на момент / Щодо волі моєї, / То, побачивши сю вітчину, / Сам не вступиш до неї…» звертається
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома