Творчість Л.Костенко, В.Симоненка

Додано: 6 квітня 2020
Предмет: Українська література, 7 клас
13 запитань
Запитання 1

Вміння бачити красу світу, бачити незвичайне у звичайному передає вірш Ліни Костенко


варіанти відповідей

а) «Дощ полив»;



б) «Чайка на крижині»;



в) «Крила»;

Запитання 2

Серед поданих художніх засобів визначте метафору

         

варіанти відповідей

а) «день полив’яний»;

         

 б) «дідок…, кропивяний блискавки визбирує»;

        

 

 в) «корів розсипана квасолька»;

Запитання 3

Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту відображена в поезії Ліни Костенко

         

варіанти відповідей

а) «Дощ полив»;

         

 

 б) «Кольорові миші»;

         

 

в) «Чайка на крижині»;

Запитання 4

Що незвичайне вміла робити дівчинка Анна?

          а) літала на мітлі;

          б) гасила на небі зірки;

          в) робила кольорових мишей із сухих листочків.

варіанти відповідей

а) літала на мітлі;

         


          б) гасила на небі зірки;

         


          в) робила кольорових мишей із сухих листочків.

Запитання 5

Духовне багатство – найбільший скарб у  житті – це ідея поезії

          а) «Дощ полив»;

          б) «Кольорові миші»;

          в) «Крила»

варіанти відповідей

а) «Дощ полив»;

          


          б) «Кольорові миші»;

          


          в) «Крила»

Запитання 6

. «Чайка на крижині» за жанром

           а) поема;

           б) балада;

           в) пісня.

варіанти відповідей

 а) поема;

           

 

           б) балада;

         

 

           в) пісня.

Запитання 7

На думку В. Симоненка, людина в житті не може вибирати

           а) друга;

           б) дружину;

           в) матір.

варіанти відповідей

а) друга;

          


           б) дружину;

          


           в) матір.

Запитання 8

В поезії «Лебеді материнства» згадуються образи-символи

           а) верба і калина;

           б) верба і тополя;

           в) калина і тополя.

варіанти відповідей

а) верба і калина;

           


           б) верба і тополя;

          


           в) калина і тополя.

Запитання 9

Заклик раціонально використовувати час, відведений на життя  звучить в поезії В. Симоненка

            а) «Лебеді материнства»;

            б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;

            в) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»

варіанти відповідей

 а) «Лебеді материнства»;

            

 

            б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;

          


            в) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»

Запитання 10

В. Симоненко в поезії «Ти знаєш, що ти – людина?» змушує замислитися

над  тим, що нам необхідно

            а) розвиватися й вдосконалюватися;

            б) розпочати пошуки щастя;

            в) переглянути своє ставлення до життя.

варіанти відповідей

а) розвиватися й вдосконалюватися;

           


            б) розпочати пошуки щастя;

            


            в) переглянути своє ставлення до життя.

Запитання 11

У вірші «Гей, нові Колумби й Магеллани…» автор пропонує відкривати «духовні острови»

            а) на вершинах гір;

            б) в океані рідного народу

            в) в бухті спокою.

варіанти відповідей

 а) на вершинах гір;

           


            б) в океані рідного народу

          


            в) в бухті спокою.

Запитання 12

У поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани…» автор засуджує в людині

            а) байдужість;

            б) лінощі;

            в) неосвіченість.

 

варіанти відповідей

 а) байдужість;

            

 

            б) лінощі;

           

 

 

            в) неосвіченість.

 

Запитання 13

Мінімальна одиниця мови, яка має певне самостійне значення і яку розуміє транслятор називається

варіанти відповідей

Словник

Семантика

Синтаксис

Лексема

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест