Вміння бачити красу світу, бачити незвичайне у звичайному передає вірш Ліни Костенко
а) «Дощ полив»;
б) «Чайка на крижині»;
в) «Крила»;
Серед поданих художніх засобів визначте метафору
а) «день полив’яний»;
б) «дідок…, кропивяний блискавки визбирує»;
в) «корів розсипана квасолька»;
Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту відображена в поезії Ліни Костенко
а) «Дощ полив»;
б) «Кольорові миші»;
в) «Чайка на крижині»;
Що незвичайне вміла робити дівчинка Анна?
а) літала на мітлі;
б) гасила на небі зірки;
в) робила кольорових мишей із сухих листочків.
Духовне багатство – найбільший скарб у житті – це ідея поезії
а) «Дощ полив»;
б) «Кольорові миші»;
в) «Крила»
. «Чайка на крижині» за жанром
а) поема;
б) балада;
в) пісня.
На думку В. Симоненка, людина в житті не може вибирати
а) друга;
б) дружину;
в) матір.
В поезії «Лебеді материнства» згадуються образи-символи
а) верба і калина;
б) верба і тополя;
в) калина і тополя.
Заклик раціонально використовувати час, відведений на життя звучить в поезії В. Симоненка
а) «Лебеді материнства»;
б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;
в) «Гей, нові Колумби й Магеллани…»
В. Симоненко в поезії «Ти знаєш, що ти – людина?» змушує замислитися
над тим, що нам необхідно
а) розвиватися й вдосконалюватися;
б) розпочати пошуки щастя;
в) переглянути своє ставлення до життя.
У вірші «Гей, нові Колумби й Магеллани…» автор пропонує відкривати «духовні острови»
а) на вершинах гір;
б) в океані рідного народу
в) в бухті спокою.
У поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани…» автор засуджує в людині
а) байдужість;
б) лінощі;
в) неосвіченість.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома