Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся

Додано: 17 травня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 884 рази
24 запитання
Запитання 1

Справжнє прізвище Олександра Олеся

варіанти відповідей

Косач

Кандиба

Рудченко

Тобілевич

Запитання 2

Справжнє прізвище Лесі Українки

варіанти відповідей

Кандиба

Косач

Рудченко

Тобілевич

Запитання 3

Поезія «Блакитна Панна» є прикладом

варіанти відповідей

експресіонізму

неоромантизму

імпресіонізму

символізму


Запитання 4

Твір «Лісова пісня» є прикладом


варіанти відповідей

експресіонізму

неоромантизму  

імпресіонізму

символізму

Запитання 5

Освячений, в солодкій муці... був по той бік добра і зла ліричний герой твору

варіанти відповідей

«О слово рідне! Орле скутий!..»  

«З журбою радість обнялась...»

«Чари ночі»

«Інфанта»

Запитання 6

Осяй мій край і розлетися дощами судними... — закликає ліричний герой твору


варіанти відповідей

«Чари ночі»  

«Блакитна Панна»

«З журбою радість обнялась...»

«О слово рідне! Орле скутий!..»

Запитання 7

Блакитна Панна в однойменній поезії — це

варіанти відповідей

море   

річка  

осінь   

весна

Запитання 8

Музикою зір блакитнооких ліричний герой вірша «О слово рідне! Орле скутий!..» називає

варіанти відповідей

весняний вітер

рідну мову

спів солов'їв

темну нічку

Запитання 9

Прочитайте уривок.

Чому ж стоїш без руху ти, Коли весь світ співає? Налагодь струни золоті: Бенкет весна справляє. У цих рядках НЕМАЄ


варіанти відповідей

персоніфікації

оксиморона

інверсії    

епітета

Запитання 10

Прочитайте уривок.

У завивалі мрійнотканому Дрімала синя далечінь, —

І от на обрії туманному Замиготіла ваша тінь. У цих рядках НЕМАЄ

варіанти відповідей

антитези   

персоніфікаціїї

неологізму

епітета

Запитання 11

Твір «Лісова пісня» за жанром

варіанти відповідей

казка

казка-притча

драма-феєрія 

драматичний етюд

Запитання 12

Укажіть ідею вірша «О слово рідне…» О. Олеся


варіанти відповідей

роль митця і мистецтва в житті народу

заклик до боротьби з існуючим ладом 

заклик берегти рідне слово, його красу

уславлення поетів як провідників нації

Запитання 13

Твір «По дорозі в Казку» за жанром

варіанти відповідей

казка   

 казка-притча  

драма-феєрія 

драматичний етюд

Запитання 14

Твір Лесі Українки «Лісова пісня» має основу

варіанти відповідей

фольклорно-міфологічну 

героїко-романтичну  

історико-героїчну

автобіографічну

Запитання 15

Події твору «Лісова пісня» відбуваються на

варіанти відповідей

Буковині 

Поділлі 

Волині

Слобожанщині

Запитання 16

Укажіть до якого виду лірики належить поезія М. Вороного «Блакитна Панна»

варіанти відповідей

патріотичної   

пейзажної

філософської  

інтимної

Запитання 17

Алюзія на твір Й. В. Ґете наявна в поезії

варіанти відповідей

«Contra spem spero!»

«Блакитна Панна»

«Інфанта»

«Чари ночі»

Запитання 18

Укажіть значення символу дороги з твору «По дорозі в казку»


варіанти відповідей

подорож по світу в пошуках істини

нездійсненних мрій та ілюзій

 духовних поривань людини до кращого життя

перешкод на шляху до успіху

Запитання 19

Укажіть провідний мотив поезії О. Олеся «Чари ночі»

варіанти відповідей

уславлення людей праці і їх почуттів   

засудження байдужих до краси мистецтва

утвердження переваги духовного над матеріальним

уславлення кохання та природи


Запитання 20

Укажіть, що поєдналося в образі Лукаша

варіанти відповідей

талант і буденний прагматизм

надзвичайна сила та прикра слабкість

ласкаве ставлення та жорстокість

сентиментальність і байдужість

Запитання 21

Установіть правильно зазначену відповідність між описом персонажа/ реплікою і його іменем


1— Ти б що мені зробив? Ти так, як вітер! Сьогодні — тут, а завтра — там. Усі люде на роботі, а ти сидиш собі та граєш на сопілку.

2— Брати мої, тропа! З цього страшного лісу, де вічна ніч стоїть, вона веде в день рожевий, вона веде до сонця! Брати мої, до сонця!

3— Я найдорожче стратила в житті. Я стратила свою дитину. Мені нічого вже не треба: моя душа за рік намучилась украй, і смерть була б для неї сном солодким.

4— З Казки я прийшов, щоб зірвати папороть розквітлу. Тут, на узліссі, щодня розквітлу папороть знаходять, а іноді цвіте їх сила! Тоді весь ліс здається в золотім вінку.


А  Він Б  Юрба В  Жінка Г  Дівчина Д  Хлопчик 

варіанти відповідей

1б, 2а, 3д,4б

1г, 2б, 3а, 4в

1г, 2а, 3в, 4д

1б, 2а, 3д, 4г

Запитання 22

Установіть правильно зазначену відповідність між ліричними образами і назвами творів


1       акорди проміннострунні         2       солов'ї

3       камінь           4 прозорі шати


А   «З журбою радість обнялась...» Б   «Contra spem spero!» 

В   «Блакитна Панна» Г   «Чари ночі» Д   «Інфанта»

варіанти відповідей

1в, 2г, 3б, 4а

1д, 2г, 3б, 4в

1б , 2г, 3а, 4в

1в, 2а, 3б, 4д

Запитання 23

Установіть правильно зазначену відповідність між ліричними образами та назвами творів

1 шум дерев  2 верби п'яні       

3 безжалісний меч            4 килими вогнелунні       

 

А «Інфанта» Б «Чари ночі» В «Мріє, не зрадь...»

Г «О слово рідне! Орле скутий!..» Д "Слово, чому ти не твердая криця..."

варіанти відповідей

1г, 2б, 3д, 4а

1в, 2г, 3а ,4б

1г, 2в, 3а, 4д

1в, 2а, 3г, 4б

Запитання 24

Установіть правильно зазначену відповідність між описом літературного героя та його ім’ям

1 Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними й разом плавкими рухами; одежа на йому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими золотистими іскрами. 

2 Дуже молодий хлопець, гарний, чорнобривий, стрункий, в очах є щось дитяче; убраний у полотняну одежу; сорочка випущена, мережана біллю, з виложистим коміром... на поясі ножик і ківшик з лика на мотузку.

3 Гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима.

4 Древній сивий дід, довге волосся й довга біла борода всуміш із баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому — барви мулу, на голові корона із скойок.

 

А  Лукаш Б  Лісовик В  Водяник Г   Перелесник Д  Той, що греблі рве

варіанти відповідей

1д, 2а, 3г, 4б

1д, 2а, 3б, 4г

1д, 2а, 3г, 4в

1в, 2д, 3а, 4б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест