Справжнє прізвище Олександра Олеся
Справжнє прізвище Лесі Українки
Поезія «Блакитна Панна» є прикладом
Твір «Лісова пісня» є прикладом
Освячений, в солодкій муці... був по той бік добра і зла ліричний герой твору
Осяй мій край і розлетися дощами судними... — закликає ліричний герой твору
Блакитна Панна в однойменній поезії — це
Музикою зір блакитнооких ліричний герой вірша «О слово рідне! Орле скутий!..» називає
Прочитайте уривок.
Чому ж стоїш без руху ти, Коли весь світ співає? Налагодь струни золоті: Бенкет весна справляє. У цих рядках НЕМАЄ
Прочитайте уривок.
У завивалі мрійнотканому Дрімала синя далечінь, —
І от на обрії туманному Замиготіла ваша тінь. У цих рядках НЕМАЄ
Твір «Лісова пісня» за жанром
Укажіть ідею вірша «О слово рідне…» О. Олеся
Твір «По дорозі в Казку» за жанром
Твір Лесі Українки «Лісова пісня» має основу
Події твору «Лісова пісня» відбуваються на
Укажіть до якого виду лірики належить поезія М. Вороного «Блакитна Панна»
Алюзія на твір Й. В. Ґете наявна в поезії
Укажіть значення символу дороги з твору «По дорозі в казку»
Укажіть провідний мотив поезії О. Олеся «Чари ночі»
Укажіть, що поєдналося в образі Лукаша
Установіть правильно зазначену відповідність між описом персонажа/ реплікою і його іменем
1— Ти б що мені зробив? Ти так, як вітер! Сьогодні — тут, а завтра — там. Усі люде на роботі, а ти сидиш собі та граєш на сопілку.
2— Брати мої, тропа! З цього страшного лісу, де вічна ніч стоїть, вона веде в день рожевий, вона веде до сонця! Брати мої, до сонця!
3— Я найдорожче стратила в житті. Я стратила свою дитину. Мені нічого вже не треба: моя душа за рік намучилась украй, і смерть була б для неї сном солодким.
4— З Казки я прийшов, щоб зірвати папороть розквітлу. Тут, на узліссі, щодня розквітлу папороть знаходять, а іноді цвіте їх сила! Тоді весь ліс здається в золотім вінку.
А Він Б Юрба В Жінка Г Дівчина Д Хлопчик
Установіть правильно зазначену відповідність між ліричними образами і назвами творів
1 акорди проміннострунні 2 солов'ї
3 камінь 4 прозорі шати
А «З журбою радість обнялась...» Б «Contra spem spero!»
В «Блакитна Панна» Г «Чари ночі» Д «Інфанта»
Установіть правильно зазначену відповідність між ліричними образами та назвами творів
1 шум дерев 2 верби п'яні
3 безжалісний меч 4 килими вогнелунні
А «Інфанта» Б «Чари ночі» В «Мріє, не зрадь...»
Г «О слово рідне! Орле скутий!..» Д "Слово, чому ти не твердая криця..."
Установіть правильно зазначену відповідність між описом літературного героя та його ім’ям
1 Молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними й разом плавкими рухами; одежа на йому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими золотистими іскрами.
2 Дуже молодий хлопець, гарний, чорнобривий, стрункий, в очах є щось дитяче; убраний у полотняну одежу; сорочка випущена, мережана біллю, з виложистим коміром... на поясі ножик і ківшик з лика на мотузку.
3 Гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима.
4 Древній сивий дід, довге волосся й довга біла борода всуміш із баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому — барви мулу, на голові корона із скойок.
А Лукаш Б Лісовик В Водяник Г Перелесник Д Той, що греблі рве
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома