Творчість Ліни Костенко

Додано: 16 лютого 2022
Предмет: Українська література, 7 клас
24 запитання
Запитання 1

З чим порівнює Л. Костенко сад після дощу у вірші "Дощ полив"?

варіанти відповідей

 з наметом

  з плащем

з парасолькою

  з людиною

Запитання 2

"Корів розсипана квасолька доганяє хмари у полях" - це художній засіб:

варіанти відповідей

метафора

гіпербола

 порівняння

 епітет

Запитання 3

Основна думка поезії "Дощ полив..." - це

варіанти відповідей

змалювання дощу у природі;

  розповідь про старого діда , що збирає блискавки;

  змалювання саду після дощу;

  необхідність дощу як цілющої сили для природи.

Запитання 4

Яку шкоду, на думку сусіда, нанесли йому кольорові миші?

варіанти відповідей

прогризли гроші;     

 прогризли у підлозі нірку;    

  вчинили моральну шкоду;

  згризли сухарі.   

Запитання 5

Дерево, листям якого гралася дівчинка:

("Кольорові миші")

варіанти відповідей

верба

  тополя

  клен

 вишня

Запитання 6

Пора року, описана у вірші "Кольорові миші":

варіанти відповідей

 зима

  весна

  літо

  осінь

Запитання 7

Позначте образи, які притаманні поезії Л.Костенко "Дощ полив..." (не один)

варіанти відповідей


Дідок

  Ниви

  Шлях

  Сусід

  Анна

  Чайка

Запитання 8

Позначте мотив поезії "Чайка на крижині"

варіанти відповідей

Роздуми про сенс людського життя

  Зображення оновлення природи

  Розповідь про талановиту дівчинку, здібності якої не сприймають

  Духовне багатство виявляється в кожного індивідуально

Запитання 9

Рядно з них стелила "Зима" (за віршем "Чайка на крижині")

варіанти відповідей

 Ожеледиці

  Дощі

  Сніжинки

  Лід

Запитання 10

В основу твору "Кольорові миші" Ліни Костенко покладений конфлікт між

варіанти відповідей

 духовним та матеріальним

неповторністю та буденністю

  багатими та бідними

  молодістю та старістю

Запитання 11

Ліна Костенко стверджує, що кожна людина має

варіанти відповідей

силу

  владу

  крила

  гроші

Запитання 12

Поезія «Кольорові миші» належить до:

варіанти відповідей

 пейзажної лірики

  громадянської лірики

  інтимної лірики

  філософської лірики

Запитання 13

Ліна Костенко народилася у

варіанти відповідей

1930 році


1932 році

1935 році

Запитання 14

Народилась у сім'ї

варіанти відповідей

вчителів


службовців

робітника

Запитання 15

Довгих .... років Ліна Костенко не друкувалася

варіанти відповідей

13


10 

16

5

Запитання 16

Цитата «нащо крилатим ґрунт під ногами?" 


варіанти відповідей

ідеєю твору

основною думкою твору

темою твору

є назвою твору

Запитання 17

Побачивши чайку, лірична героїня здивувалася тим, що пташина:

 


варіанти відповідей

не встигла відлетіти у вирій

самотньо плила на крижині

спіймала велику рибу

не злякалась, як крига буйно ломилась

Запитання 18

Той край є найкращим для поетеси, де: 


варіанти відповідей

виросли у неї крила 

відбулося багато історичних подій

найкращі люди

де є добробут

Запитання 19

Чайка, за поезією Ліни Костенко «Чайка на крижині», — це образ... 


варіанти відповідей

самотності, байдужості, печалі

 гордості, зарозумілості, зверхності

мрії, руху, крилатості

морської стихії, незламності

Запитання 20

Коли відбуваються події вірша «Кольорові миші»? 


варіанти відповідей

у наш час;   

у шістсот якомусь році;

у триста якомусь році;

сто років тому

Запитання 21

Тема вірша «Кольорові миші» така:

 


варіанти відповідей

природа може створювати дива, тому інколи на світ з’являються тварини з незвичайним забарвленням;

звичайні люди нездатні сприйняти несхожих на них людей із фантазією;

осіння природа в сприйнятті різних людей.

Запитання 22

Яка пора року описана у поезії "Чайка на крижині"? 


варіанти відповідей

весна

зима

осінь

літо

Запитання 23

Символом чого є крила у однойменній поезії Ліни Костенко "Крила"? 


варіанти відповідей

символ весни

символ миру

символ мрії

символ смерті

Запитання 24

Поезія, у якій закладена ідея глибокого духовного наповнення людини, "крилатості" та індивідуальності ? 


варіанти відповідей

"Чайка на крижині"

 "Кольорові миші"

 "Крила"

  "Дощ полив"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест