Найбільше кінь Шептало не любив
Пустельник характеризує Григорія так: "Плоть драконяча, а нутро..."
Яке слово треба поставити на місці крапок (твір Ю. Винничука "Місце для дракона")
Кого автор твору "Вітька+Галя..." кількаразово називає "мужчиною чотирнадцяти неповних років"
Хто склав вірш для Галі (за твором В. Чемериса "Вітька+Галя...")
Змалку Шептало любив
Кінь Шептало соромився
Про що мріяв дракон Грицько?
Дракон із повісті-казки Ю.Винничука, який зявився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був:
У повісті Валентина Чемериса „Вітька + Галя, або Повість про перше кохання” відсутня розповідь про:
Визначте жанр твору В. Чемериса «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання»:
Яка подія мала відбутися в селі Великі Чаплі 25 липня 1964 року?
Через що Вітька назвав Гальку "лукавою зміюкою"?
Укажіть влучну характеристику дракона (за твором Ю.Винничука "Місце для дракона")
Яким був Вітько?
Яка ідея твору Ю. Винниченка "Місце для дракона"? (кілька правильних відповідей)
Жанр твору В.Дрозда «Білий кінь Шептало»
Про кого говориться: "...вибирав книги на свій смак і ковтав їх десятками. Міг терпляче лежати на одному боці цілий день і ще терплячіше читати семисотсторінковий роман, від обсягу якого у ... йшов мороз по спині. І хоч часто ... не розумів прочитаного, але це не відбивало в нього охоти до читання. Особливо багато читав ... про кохання і вважав себе в цім ділі знавцем-теоретиком"?
Про кого говориться: "...мужчина з життєвим стажем в чотирнадцять неповних років, мирно захропів на всю хату з піском на животі, та так, ніби не йому завтра доведеться із зброєю в руках ставати до бар’єра..."?
Укажіть автора та назву твору, де розповідається про Лавріна, Грицька, Настасію.
Кому належать слова:" Одного дракона на всю державу замало. Де взяти ще стільки драконів, аби кожен з нас мав кого розіп’ясти? Де взяти стільки іуд, аби мали на кого перекласти провину? Коли народ не має кого проклинати, сили його підупадають. Боже! Пошли нам драконів!"?
"Головне, щоб він ... знав про свою білизну, а про чуже око краще лишитися колишнім", - так думав
Людина в суспільстві, її знеособлення, свобода й неволя, особистість і натовп, дійсність та мрії - це проблеми, підняті у творі
Поетизація щирості й неповторності перших юнацьких почуттів - це ідея твору
” Якщо зла не буде, то звідки добро пізнаєш?” - головна думка твору
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома