1. Ідеєю твору «Білий кінь Шептало» є:
2. Головна проблема твору "Білий кінь Шептало":
3. Де відбуваються події, описані в повісті-казці "Місце для дракона"?
4. Жанр твору "Місце для дракона"
5. Федько видряпав на стовбурі дерева «Вітька+Галька», щоб
6. Кому належать слова: «І яка це трясця виє серед ночі під хвірткою? А бодай йому позакладало!»? (із твору "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання"
Де відбуваються події, описані в повісті-казці?
Дракон Грицько уособлює людину
Ідея повісті-казки «Місце для дракона»: ...
Події, описані у творі «Місце для дракона», відбуваються у ...
Пан Лаврін - це ...
Твір закінчується ...
Скільки голів було у дракона?
Настасія порівняла дракона з …
Установіть відповідність
Назва твору Автор твору
1) “Вітька + Галя….” А) Ніна Бічуя
2) “Місце для дракона” Б) Юрій Винничук
3) “Білий кінь Шептало” В) Володимир Дрозд
Г) Валентин Чемерис
Стукіт копит коня (“Білий кінь Шептало”) порівнювався із
Образ коня Шептала
Проблему особистості й натовпу розкрито через образ літературного героя
Міркування Супроти вітру довго не пробіжиш, і розумніше до часу прикинутися скореним, лишившись у душі вільним належить
На думку пустельника, коли володар хоче зміцнити свою владу - першими гинуть
Мати білого коня (В.Дрозд “Білий кінь Шептало”) працювала у
Хто вживає у творі вислів голови колгоспу : "На помилках ми всі вчимося" ?
Петро Білий
Один із героїв повісті має вуличне прізвисько Даний Етап. Це
Із чим порівняв Федько спів Вітька?
Що, за словами Котигорошка, потрібно було для співу серенади?
Кому належать слова: «Брехати я не буду. Золотих гір не хочу обіцяти, бо в мене всього 10 копійок»
Кому належать слова: «Серенада - пісня пісень закоханих! Їх у всіх іспанських романах закохані своїм дамам співають!»
Кого характеризують наступні рядки: «…високий, худий, з рідким білявим чубчиком - не міг і хвилини спокійно всидіти на місці»?
Де взяли сомбреро для серенади?
Визначте жанр твору В. Чемериса «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома