У якому реченні прикметник вжито в переносному значенні?
Вибрати закінчення до поданих прикметників у словосполученнях.
Велик...бурулька, весел...хвилина, яскрав... хустина, барвист...веселка.
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
Прочитайте уривок з твору
Ще здалеку вона вгледіла (1)дивну квітку, схожу на лілею. Ой, яка ж вона (2)гарна! Завтра в мами день народження, оце буде подарунок для неї! Треба зірвати цю красунечку-незнайомку, поставити у (3)синю (4)бабусину вазу, а завтра вранці, щойно мама прокинеться… (Н. Гуменюк)
Присвійний прикметник позначено цифрою
Від поданих слів за допомогою суфіксів утворіть слова зменшувального значення
Вузький - … , зелений - … ,
молодий - … , веселий - … .
Оберіть потрібні суфікси.
Прикметником є виділене слово в реченні
7. У якому рядку допущено помилку при творенні прикметників за допомогою суфіксів -зьк-, -ськ-, -цьк- ?
5. Яким способом утворений прикметник прабатьківський?
8. У якому реченні прикметник переходить в роль іменника?
Знак м'якшення пишеться на місці пропуску в усіх прикметниках у рядку :
Яким способом утворене слово міжбрівний?
Яким способом утворено прикметник учнівський?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома