З’ясуйте, у яких із поданих слів на місці пропуску треба писати знак м’якшення:
Гарнен…кий, тонесен…кий, чистісін…кий, малюсін…кий.
Букву о на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:
Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
Зміни приголосних відбулися при творенні обох прикметників рядка:
Укажіть ряд прикметників, записаних без помилки:
Через дефіс треба писати всі складні прикметники в рядку:
Виберіть правильне твердження:
Визначте рід, число і відмінок прикметника в реченні Заховалось сонце за синіми морями
Не мають ступеня порівняння усі прикметники у рядку:
Вкажіть рядок, у якому допущено помилку у творенні присвійних прикметників.
Позначте рядок, у якому прикметник перейшов в іменник.
У якому варіанті допущено помилку у відмінюванні?
У котрому рядку від усіх прикметників можна утворити ступені порівняння?
Визначте рядок,у якому всі прикметники належать до м’якої групи:
У якому вімінку вжито всі прикметники в реченні?
Я мрію намалювати ясне небо, морську хвилю, срібний іній.
Укажіть присвійні прикметники
В якому рядку прикметник перейшов з однієї групи в іншу?
Укажіть рядок ,у якому всі прикметники утворені префіксальним способом
Позначте рядок, у якому всі слова – відносні прикметники.
Вкажіть, у якому з речень виділений прикметник – якісний.
Утворіть від іменника прикметник, в якому прикметнику відбуденься подвоєння.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома